Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Var til scanning igår. Er 5+0 men de kunne slet ikke se en graviditet inde i min livmoder . Så det mener jeg er gravid uden for livmoderen . Hvornår kunne de se en graviditet på jer
Var til scanning igår. Er 5+0 men de kunne slet ikke se en graviditet inde i min livmoder . Så det mener jeg er gravid uden for livmoderen . Hvornår kunne de se en graviditet på jer
jeg blev scannet aller første gang 5+1 og der kunne de se at graviditeten sad hvor den sku osv
Ved du 100% sikkert hvornår du havde ÆL?
come2 skriver: Ved du 100% sikkert hvornår du havde ÆL?
FrkZier skriver: jeg blev scannet aller første gang 5+1 og der kunne de se at graviditeten sad hvor den sku osv
Anonym skriver: Okay. Mener nemligt også en gang jeg blev scannet 5+ 0 var der en blommsæk . Men her er der intet at se
Okay. Mener nemligt også en gang jeg blev scannet 5+ 0 var der en blommsæk . Men her er der intet at se
kan det ikke være at du bare ikke er ligeså langt henne som du regner med?
Anonym skriver: Ja det er jeg. Har været gravid uden for livmoderen 2 dage så det blir nok 3,gang har det som om jeg har små weer hele tiden
Ja det er jeg. Har været gravid uden for livmoderen 2 dage så det blir nok 3,gang har det som om jeg har små weer hele tiden
Årh okay. :O((
Jeg var nemlig selv til scanning 5+1 hvor der intet var at se, men det endte i en spontan abort (jeg var ikke så langt henne som beregnet hvis nok)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128