Scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Anonym trådstarter

Var til scanning igår. Er 5+0 men de kunne slet ikke se en graviditet inde i min livmoder . Så det mener jeg er gravid uden for livmoderen . Hvornår kunne de se en graviditet på jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Var til scanning igår. Er 5+0 men de kunne slet ikke se en graviditet inde i min livmoder . Så det mener jeg er gravid uden for livmoderen . Hvornår kunne de se en graviditet på jer

6+0 vat jeg og hjertet slog der ude af

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg blev scannet aller første gang 5+1 og der kunne de se at graviditeten sad hvor den sku osv

Anmeld

27. november 2012

come2

Anonym skriver:

Ved du 100% sikkert hvornår du havde ÆL?

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Ved du 100% sikkert hvornår du havde ÆL?

Ja det er jeg. Har været gravid uden for livmoderen 2 dage så det blir nok 3,gang har det som om jeg har små weer hele tiden

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg blev scannet aller første gang 5+1 og der kunne de se at graviditeten sad hvor den sku osv

Okay. Mener nemligt også en gang jeg blev scannet 5+ 0 var der en blommsæk . Men her er der intet at se

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Okay. Mener nemligt også en gang jeg blev scannet 5+ 0 var der en blommsæk . Men her er der intet at se

kan det ikke være at du bare ikke er ligeså langt henne som du regner med?

Anmeld

27. november 2012

come2

Anonym skriver:

Ja det er jeg. Har været gravid uden for livmoderen 2 dage så det blir nok 3,gang har det som om jeg har små weer hele tiden

Årh okay. :O((

Jeg var nemlig selv til scanning 5+1 hvor der intet var at se, men det endte i en spontan abort (jeg var ikke så langt henne som beregnet hvis nok)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.