sover dårligt om natten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Anonym trådstarter

ja, jeg er ikke engang 8uger endnu, ved ikke om det kan have noget med graviditet at gøre, men jeg vågner rigtig mange gange om natten. i dag stod jeg op kl 3, fordi jeg bar ikke kunne sove, jeg tror også at der er en masse tanker der spilder ind, sov så igen fra 9-10.30 men det er jo bare slet ikke nok søvn.

Har i prøvet det ? jeg har ikke nogen symptomer på gravid, andet end lidt murren i maven..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

B&J

Anonym skriver:

ja, jeg er ikke engang 8uger endnu, ved ikke om det kan have noget med graviditet at gøre, men jeg vågner rigtig mange gange om natten. i dag stod jeg op kl 3, fordi jeg bar ikke kunne sove, jeg tror også at der er en masse tanker der spilder ind, sov så igen fra 9-10.30 men det er jo bare slet ikke nok søvn.

Har i prøvet det ? jeg har ikke nogen symptomer på gravid, andet end lidt murren i maven..

du har selv svaret du tænker for meget, og jeg kan virkelig godt forstå dig der gør så mange glædelige tanker inde i hovede og tillykke

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

du har selv svaret du tænker for meget, og jeg kan virkelig godt forstå dig der gør så mange glædelige tanker inde i hovede og tillykke

Tusind tak for dit svar tilbage. jeg tror helt sikkert også at det er fordi jeg tænker så meget, vågner op og kan absolut ikke sove. men manden var heldig, han fik lækker morgenmad og ekstra god madpakke :

Anmeld

27. november 2012

B&J

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar tilbage. jeg tror helt sikkert også at det er fordi jeg tænker så meget, vågner op og kan absolut ikke sove. men manden var heldig, han fik lækker morgenmad og ekstra god madpakke :

MUMS da...... ja så er han super glad.... men det er jo også bare så stort... håber du kan sove inat

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

MUMS da...... ja så er han super glad.... men det er jo også bare så stort... håber du kan sove inat

Det skal jeg kunne, er jo i total søvn underskud

Anmeld

27. november 2012

simone_jacobsen

Anonym skriver:

JJeja, jeg er ikke engang 8uger endnu, ved ikke om det kan have noget med graviditet at gøre, men jeg vågner rigtig mange gange om natten. i dag stod jeg op kl 3, fordi jeg bar ikke kunne sove, jeg tror også at der er en masse tanker der spilder ind, sov så igen fra 9-10.30 men det er jo bare slet ikke nok søvn.

Jeg havde altså også problemer med søvn i starten, men kunne sagtens sove hele formiddagen. Men kan desværre kun sige til dig, det bliver meget værre endnu. Jeg er 33+3 i dag og de sidste mange uger har søvn været en by i Rusland!! Falder først i søvn mellem klokken 02-03, og ligger mig i sengen ved en 23 tiden, og står op igen inden klokken 8. Og vågner mange gange i løbet af natten :-(

Anmeld

27. november 2012

B&J

Anonym skriver:

Det skal jeg kunne, er jo i total søvn underskud

jaaaaaa

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

simone_jacobsen skriver:

Jeg havde altså også problemer med søvn i starten, men kunne sagtens sove hele formiddagen. Men kan desværre kun sige til dig, det bliver meget værre endnu. Jeg er 33+3 i dag og de sidste mange uger har søvn været en by i Rusland!! Falder først i søvn mellem klokken 02-03, og ligger mig i sengen ved en 23 tiden, og står op igen inden klokken 8. Og vågner mange gange i løbet af natten :-(

ÅÅHHH NNNEEEEJJJ

Jeg sover også allerbedst om formiddagen, ca fra 9-12
Det er bare rigtig træls !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.