skrønen om fuldmåne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Jenie

Hej i dejlige kvinder

kom lige til at tænke på man siger at menid føder når der er fuldmåne og sørme om der ikke er det i morgen !

nogen der tror på det? Evt. nogen den har holdt stik ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Ciss

På "vores" fødegang sagde de, at det var en total myte, som intet har med virkeligheden at gøre.

De har en kalender hængene i gangen, hvor hver dag har sit feldt, og hver gang, der er født et barn, markeres det med en blå eller lyserød knappenål. De har også markeret fuldmåne og nymåne ind på de rigtige datoer. De to gange, jeg har været der, har der absolut ikke været flere fødsler ved fuldmåne end ellers.

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

Jenie skriver:

Hej i dejlige kvinder

kom lige til at tænke på man siger at menid føder når der er fuldmåne og sørme om der ikke er det i morgen !

det har jeg meget svært ved at forestille mig skulle spille ind på hvornår man føder

Anmeld

27. november 2012

Tona

Ciss skriver:

På "vores" fødegang sagde de, at det var en total myte, som intet har med virkeligheden at gøre.

De har en kalender hængene i gangen, hvor hver dag har sit feldt, og hver gang, der er født et barn, markeres det med en blå eller lyserød knappenål. De har også markeret fuldmåne og nymåne ind på de rigtige datoer. De to gange, jeg har været der, har der absolut ikke været flere fødsler ved fuldmåne end ellers.

Ej hvor sjovt...på vores fødegang var det præsis det samme, men de sagde til os at de kunne se at det passede

Anmeld

28. november 2012

frk andreasen

Jenie skriver:

Hej i dejlige kvinder

Det lyder da meget godt skal vi ik bare aftale vi mødes på viborgs fødegang i morgen så hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.