Forvirret omkring termin!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

FrkZier

emmagirl skriver:

Min-mave.dk siger noget andet..

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditetskalender/dag-for-dag/uge-3/article-33.htm

Men det er også ligemeget  

Min-mave siger jo ikke noget om uge 4 men om 4. uge - så det kan man ikke helt bruge til sammenligning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

mommy1991

FrkZier skriver:

Min-mave siger jo ikke noget om uge 4 men om 4. uge - så det kan man ikke helt bruge til sammenligning

Jo, den skriver ordret:

"Du er både i uge 3 og i 4. Uge"  

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

emmagirl skriver:

Jo, den skriver ordret:

"Du er både i uge 3 og i 4. Uge"  

hm, jaeh - men uanset hvad så du gravid, OG TILLYKKE

Anmeld

27. november 2012

mommy1991

FrkZier skriver:

hm, jaeh - men uanset hvad så du gravid, OG TILLYKKE

Dét er også det vigtigste Og mange tusind tak! Alt det andet finder jeg jo nok ud af på et eller andet tidspunkt! 

Og tak for snakken! 

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

emmagirl skriver:

Dét er også det vigtigste Og mange tusind tak! Alt det andet finder jeg jo nok ud af på et eller andet tidspunkt! 

Og tak for snakken! 

det er nemlig det der er det vigtigste og det jo kun noget der minder om max en uge til forskel, så det jo ikke det helt store alligvel

hehe tak, og i lige måde du må komme med en update når du finder ud af noget nærmere

Anmeld

27. november 2012

mommy1991

FrkZier skriver:

det er nemlig det der er det vigtigste og det jo kun noget der minder om max en uge til forskel, så det jo ikke det helt store alligvel

hehe tak, og i lige måde du må komme med en update når du finder ud af noget nærmere

Lige præcis Det er jo kun fordi jeg er skidenysgerrig og gerne vil følge med i ugerne  

Jeg skal nok komme med en update når jeg har været til scanning! Og pøjpøj med din MD-scanning 

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

emmagirl skriver:

Lige præcis Det er jo kun fordi jeg er skidenysgerrig og gerne vil følge med i ugerne  

Jeg skal nok komme med en update når jeg har været til scanning! Og pøjpøj med din MD-scanning 

hehe ja det forstår jeg godt

det var godt

taak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.