17. uge og trætheden bliver ikke bedre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.861 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Snartmortil3

Jeg er så træt. Gravid med 2. barn. Jeg havde glædet mig til at gå ind i 2. semester -så går trætheden jo over. Men ikke her. FUCK HVOR ER JEG TRÆT. Konstant. Jeg kan på ingen måde komme op om morgenen, godt jeg har en forstående kæreste der gør sønnen klar, så jeg kan sove en halv time ekstra. Jeg er træt hele dagen, og føler at jeg kunne sove hvert sekund.

Har i nogle gode råd? jeg tager jern tilskud, og kommer ud at gå hver dag. Jeg studerer og det er så hårdt at få læst. Min hjerne kører på laveste aktivitet hele dagen igennem. Jeg spiser sundt, normalt og hyppige måltider. Drikker rigeligt vand. HJÆÆÆÆÆÆLP gode råd søges mod den forbandede træthed!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Frøken J.

110811 skriver:

Jeg er så træt. Gravid med 2. barn. Jeg havde glædet mig til at gå ind i 2. semester -så går trætheden jo over. Men ikke her. FUCK HVOR ER JEG TRÆT. Konstant. Jeg kan på ingen måde komme op om morgenen, godt jeg har en forstående kæreste der gør sønnen klar, så jeg kan sove en halv time ekstra. Jeg er træt hele dagen, og føler at jeg kunne sove hvert sekund.

Har i nogle gode råd? jeg tager jern tilskud, og kommer ud at gå hver dag. Jeg studerer og det er så hårdt at få læst. Min hjerne kører på laveste aktivitet hele dagen igennem. Jeg spiser sundt, normalt og hyppige måltider. Drikker rigeligt vand. HJÆÆÆÆÆÆLP gode råd søges mod den forbandede træthed!!!!!!!!

Jeg har ingen råd, har samme problem Prøver at tage en lur midt på dagen når jeg har muligheden, men kan dårligt nok hænge sammen ud på eftermiddagen.. Og jeg er 22 uger henne i morgen, så synes det er snyd!

Anmeld

27. november 2012

Snartmortil3

Frøken J. skriver:

Jeg har ingen råd, har samme problem Prøver at tage en lur midt på dagen når jeg har muligheden, men kan dårligt nok hænge sammen ud på eftermiddagen.. Og jeg er 22 uger henne i morgen, så synes det er snyd!

Åh :/ Jeg tager indimellem en lur, men det er sjældent at jeg har tid. Jeg har meget at læse til mit studie, og må kæmpe mig igennem det hver eneste dag!

Når jeg henter min søn i vuggestue, så er jeg også FÆRDIG når vi kommer hjem. Det er så synd for ham Jeg får kæmpet mig igennem aftensmaden, men jeg er altså ikke meget værd.

Anmeld

27. november 2012

henh01

Jeg har ofte fri om formiddagen og her dyrker jeg motion efterfulgt af en dejlig lur og så funegrer jeg bedre resten af dagen.

Særligt svømning er godt og gør en rigtig træt sådan at den lur jeg får midt på dagen er en af de gode, hvor man virkelig føler man kommer langt væk i drømmeland.

Ellers tror jeg ikke der er så meget andet at gøre, desværre..

Anmeld

27. november 2012

Snartmortil3

henh01 skriver:

Jeg har ofte fri om formiddagen og her dyrker jeg motion efterfulgt af en dejlig lur og så funegrer jeg bedre resten af dagen.

Særligt svømning er godt og gør en rigtig træt sådan at den lur jeg får midt på dagen er en af de gode, hvor man virkelig føler man kommer langt væk i drømmeland.

Ellers tror jeg ikke der er så meget andet at gøre, desværre..

Lyder dejligt. Jeg har desværre ikke tid til både at svømme og sove. Jeg studerer, og bruger cirka 6 timer om dagen på læsningen.

Jeg er i svømmehallen en gang om ugen med min søn, men så er der jo ikke plads til luren bagefter, for så er han i fuld sving med at være overalt

Jeg håbede bare sådan at det ville blive bedre, men det ser desværre ikke sådan ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.