17. uge og trætheden bliver ikke bedre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.861 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Snartmortil3

Jeg er så træt. Gravid med 2. barn. Jeg havde glædet mig til at gå ind i 2. semester -så går trætheden jo over. Men ikke her. FUCK HVOR ER JEG TRÆT. Konstant. Jeg kan på ingen måde komme op om morgenen, godt jeg har en forstående kæreste der gør sønnen klar, så jeg kan sove en halv time ekstra. Jeg er træt hele dagen, og føler at jeg kunne sove hvert sekund.

Har i nogle gode råd? jeg tager jern tilskud, og kommer ud at gå hver dag. Jeg studerer og det er så hårdt at få læst. Min hjerne kører på laveste aktivitet hele dagen igennem. Jeg spiser sundt, normalt og hyppige måltider. Drikker rigeligt vand. HJÆÆÆÆÆÆLP gode råd søges mod den forbandede træthed!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Frøken J.

110811 skriver:

Jeg er så træt. Gravid med 2. barn. Jeg havde glædet mig til at gå ind i 2. semester -så går trætheden jo over. Men ikke her. FUCK HVOR ER JEG TRÆT. Konstant. Jeg kan på ingen måde komme op om morgenen, godt jeg har en forstående kæreste der gør sønnen klar, så jeg kan sove en halv time ekstra. Jeg er træt hele dagen, og føler at jeg kunne sove hvert sekund.

Har i nogle gode råd? jeg tager jern tilskud, og kommer ud at gå hver dag. Jeg studerer og det er så hårdt at få læst. Min hjerne kører på laveste aktivitet hele dagen igennem. Jeg spiser sundt, normalt og hyppige måltider. Drikker rigeligt vand. HJÆÆÆÆÆÆLP gode råd søges mod den forbandede træthed!!!!!!!!

Jeg har ingen råd, har samme problem Prøver at tage en lur midt på dagen når jeg har muligheden, men kan dårligt nok hænge sammen ud på eftermiddagen.. Og jeg er 22 uger henne i morgen, så synes det er snyd!

Anmeld

27. november 2012

Snartmortil3

Frøken J. skriver: