Smerter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. november 2012

mvg1985

Hej piger, jeg er i uge 34+1 i dag og i aftes da jeg skulle sove gjorde det rimelig ondt allernederst i højre side af maven, sådan lige opover lysken,mdl'et føltes som om nogle rykkede i mig, meget ubehageligt pg når de jag kom, kunne jeg også mærke det i balle og øverst i benet, senere fik jeg samme smerter nederst i venstre side, men højre var værst. Troede på et tidspunkt jeg var ved at få veer, det varede 30 min ón and of.Har nogle af jer oplevet det? Er det ledbånd der giver sig eller plukveer eller tegn på kroppen gør sig klar?Min lillem bønne var også vildt aktiv under det og masede vildt i maven? Fik også stik i skeden og tyngdefornemmelse da jeg prøvede at rejse mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Team Putte

mvg1985 skriver:

Hej piger, jeg er i uge 34+1 i dag og i aftes da jeg skulle sove gjorde det rimelig ondt allernederst i højre side af maven, sådan lige opover lysken,mdl'et føltes som om nogle rykkede i mig, meget ubehageligt pg når de jag kom, kunne jeg også mærke det i balle og øverst i benet, senere fik jeg samme smerter nederst i venstre side, men højre var værst. Troede på et tidspunkt jeg var ved at få veer, det varede 30 min ón and of.Har nogle af jer oplevet det? Er det ledbånd der giver sig eller plukveer eller tegn på kroppen gør sig klar?Min lillem bønne var også vildt aktiv under det og masede vildt i maven? Fik også stik i skeden og tyngdefornemmelse da jeg prøvede at rejse mig.

Det kan sagens være slemme plukveer når du er så langt henne.. Det kan være kroppens måde at fortælle dig at du skal til at tage den mere med ro Jeg led oz meget af slemme plukker sidst i graviditeten, og det var værst de dage jeg havde haft travlt og ik huskede at få slappet af

Anmeld

27. november 2012

mvg1985

Synes bare jeg slapper meget af, arbejder ikke pt og går hjemme? Hmm

Hvordan føltes dine plukveer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.