Årh se en sød sut... Nogle der ved, hvor den kan købes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Troldemommi

Miss-86 skriver:

Ja, den er simpelthen såå sød

Ja den er fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Frøken J.

Fenja09 skriver:

Tror man skal lede på amerikanske sider for at finde sådan en sut - må ærlig indrømme at jeg slet ikke bryder mig om den og ville aldrig give min datter sådan en

Den er da meget "sjov", men ikke så heller ikke meget mere

Ja, og så tænker jeg nok også at stenene kan falde af og det er måske ikke så smart at et lille barn får det i munden.

/Fenja

Det tænkte jeg også - at stenene kan falde af. Ville være lidt surt at baby skulle kløjs i det for at have en sød sut. Hehe

Anmeld

26. november 2012

Miss-86

Fenja09 skriver:

Tror man skal lede på amerikanske sider for at finde sådan en sut - må ærlig indrømme at jeg slet ikke bryder mig om den og ville aldrig give min datter sådan en

Den er da meget "sjov", men ikke så heller ikke meget mere

Ja, og så tænker jeg nok også at stenene kan falde af og det er måske ikke så smart at et lille barn får det i munden.

/Fenja

Nej det har du da ret i, tænkte jeg ikke over. Blev helt forblændet af hvor fed jeg synes den er

Anmeld

26. november 2012

L&V

Miss-86 skriver:

Haha, nej det er det dog ikke.. Der står at det er inspireret af Brad Pitt & Angelina Jolie, som fik lavet sådan en sut til deres baby til 17.000 $.

Nå okay.. Tænkte bare det så lidt hjemme gjord ud

Anmeld

26. november 2012

Miss-86

Frøken J. skriver:

Det tænkte jeg også - at stenene kan falde af. Ville være lidt surt at baby skulle kløjs i det for at have en sød sut. Hehe

Nej det har du da ret i, tænkte jeg ikke over. Blev helt forblændet af hvor fed jeg synes den er

Anmeld

26. november 2012

Miss-86

Månsson skriver:

Nå okay.. Tænkte bare det så lidt hjemme gjord ud

Okay, det synes jeg nu ikke

Anmeld

26. november 2012

Tona

Miss-86 skriver:

Prøv at se, hvad jeg har fundet når jeg googler 'søde sutter'.. Desværre kan jeg ikke finde ud af, hvor den kan købes - Nogle der kan være behjælpelige med dette?

Lige en ting mere - Hvad mener I om sutten, er den kun til piger?

Den er rigtig fin, men jeg ville ikke turde bruge den. Min datter har noget med at vende sutterne om og stoppe skjoldet ind i munden. Jeg ville være bange for at det der bling bling kunne løsne sig og så komme ned i halsen på hende.

Anmeld

26. november 2012

Miss-86

Amandas-mor skriver:

Den er rigtig fin, men jeg ville ikke turde bruge den. Min datter har noget med at vende sutterne om og stoppe skjoldet ind i munden. Jeg ville være bange for at det der bling bling kunne løsne sig og så komme ned i halsen på hende.

Det er også rigtigt, jeg blev  bare helt vild med den

Så skal da self heller ikke ha' en.

Anmeld

26. november 2012

Fenja09

Miss-86 skriver:

Den er da også meget sjov og fin, men jeg bryder mig bare ikke om at der er "nips" på spædbørn/småbørns ting. Min datter tygger i hvert fald grundigt på hendes sut og hun er 15 måneder - så hun bider sgu til  dermed ville stenene også falde af på et tidspunkt. Men selvfølgelig værst for de nyfødte. Måske er jeg bare for pylret hehe

Hvad hedder sut egentlig på engelsk? Har lige siddet og tænkt over det og kan simpelthen ikke komme på det

Anmeld

26. november 2012

Fenja09

Frøken J. skriver:

Nå, så er jeg da ikke den eneste der tænker sådan - kunne godt være at jeg bare var pylret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.