Heej tøser 
Jeg har idag været til første scanning på sygehuset, altså inde fra 
Kæresten og jeg havde glædet os helt vildt meget til at komme ind og se en lille sort plet, men der var ingen plet, de kunne ikke se gestationssækken :/ De kunne se at min slimhinde var fortykket, hvilket er et godt tegn, og at jeg var blød og lidt blålig inden i, som jo også er meningen, og at jeg havde meget hvidt udflåd, som hun sagde også var meget normalt ved graviditet 
Men de er itvivl om om fostret er dødt og måske frastødes om et par dage, om det er en graviditet uden for livmoderen, eller om jeg bare ikke er så langt henne som forventet og derfor ikke kan se noget!!
Jeg blev ret ked af det, for det er jo ikke gode nyheder, men jo heller ikke dårlige ??
De sagde så at jeg skulle gå over og få taget en blodprøve og også få taget en igen torsdag, for at se om HCG'en blev mere eller bare stod på det samme hele tiden, hvis HCG'en bliver mere vil de scanne mig endnu en gang i næste uge, hvis ikke sidder den nok udenfor livmoderen !! :/
Jeg er mega frustreret og også ked af det, men på samme tid rigtig glad fordi de ikke har udelukket en helt normal graviditet helt ...
Nogen der har været ude for det samme, eller bare kan sige et eller andet klogt ? 
Anmeld