Ægløsningstest.. Nogle råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. november 2012

Miss-86

Jeg har ændret mening, mht. at tage ægløsningstest.. Jeg har altid sagt til mig selv, at det vil jeg ihvert fald ikke bruge og spilde penge på. Men jeg må indrømme at jeg har ændret mening, det vil jeg gerne nu..

Derfor vil jeg høre jer ad, om I kender til nogle billige/gode ægløsningstest? Jeg ville gerne bare købe en hel del og have liggende, så jeg ikke behøver købe hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

M (:

Miss-86 skriver:

Jeg har ændret mening, mht. at tage ægløsningstest.. Jeg har altid sagt til mig selv, at det vil jeg ihvert fald ikke bruge og spilde penge på. Men jeg må indrømme at jeg har ændret mening, det vil jeg gerne nu..

Derfor vil jeg høre jer ad, om I kender til nogle billige/gode ægløsningstest? Jeg ville gerne bare købe en hel del og have liggende, så jeg ikke behøver købe hele tiden

Jeg har ingen personlig erfaring med æl-teste, men ved, at de har lige nu har fri fragt på  billige-teste.dk og ellers har jeg god erfaring med lervering fra babyornot.dk, hvor der altid er fri fragt og levering efter 1-2 hverdage (:

Anmeld

26. november 2012

Miss-86

M (: skriver:

Jeg har ingen personlig erfaring med æl-teste, men ved, at de har lige nu har fri fragt på  billige-teste.dk og ellers har jeg god erfaring med lervering fra babyornot.dk, hvor der altid er fri fragt og levering efter 1-2 hverdage (:

Tak, jeg må lige tjekke det ud

Anmeld

26. november 2012

M (:

Kom lige til at regne på det, og man får klart mest for pengene på babyornot.dk (:

Hvis du f.eks. køber 35 strimmelteste på babyornot.dk koster de 5,40 kr./stk., hvor de på billige-teste koster 6,86 kr./stk. og på lavpris-teste.dk koster 7 kr./stk. (:

Anmeld

26. november 2012

Miss-86

Kom lige til at regne på det, og man får klart mest for pengene på babyornot.dk (:

Hvis du f.eks. køber 35 strimmelteste på babyornot.dk koster de 5,40 kr./stk., hvor de på billige-teste koster 6,86 kr./stk. og på lavpris-teste.dk koster 7 kr./stk. (:

Ja, jeg så det godt, var lige inde og se begge sider.. Så har gemt babyornot.dk

Anmeld

26. november 2012

M (:

Miss-86 skriver:

Ja, jeg så det godt, var lige inde og se begge sider.. Så har gemt babyornot.dk

Dem har jeg i hvert fald god erfaring med, og det var deres teste jeg testede positiv med (:

Held og lykke med PB, når I kommer så langt - glæder mig til det endelig bliver jeres tur! 

Anmeld

26. november 2012

Miss-86

Dem har jeg i hvert fald god erfaring med, og det var deres teste jeg testede positiv med (:

Held og lykke med PB, når I kommer så langt - glæder mig til det endelig bliver jeres tur! 

Okay, jamen så vil jeg da købe derfra Taaak for det.

Jaaa, jeg glæder mig oss, vildt meget. Nu der ikke længe til, håber det går stærkt.

Anmeld

26. november 2012

M (:

Miss-86 skriver:

Okay, jamen så vil jeg da købe derfra Taaak for det.

Jaaa, jeg glæder mig oss, vildt meget. Nu der ikke længe til, håber det går stærkt.

Håber det lykkedes lige så hurtigt som herhjemme! 

Anmeld

26. november 2012

Miss-86

Håber det lykkedes lige så hurtigt som herhjemme! 

Det håber jeg også, men tør ikke tro det.. Hvis du forstår mig.

Anmeld

26. november 2012

M (:

Miss-86 skriver:

Det håber jeg også, men tør ikke tro det.. Hvis du forstår mig.

Det forstår jeg udemærket - men er sikker på, at 2013 bliver jeres år! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.