Nå sku vi lige få noget gang i.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2009

Fines mor

Fines mor skriver:

Hvad vil i gerne have? Lejlighed, hotel, all inkl. ?? Spyt ud, så kan det være jeg kan hjælpe :-) 

Hvordan vil i have det med at flyve fra Hamburg?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Tina72

Holland...

Vi tager til Holland d. 24. juli ( www.slagharen.com hvis nogle skulle have lyst til at lure)
Der er en feriepark hvor vi bor i et mobilhome midt i en forlystelsespark med masser af aktiviteter: karusseller, rutchebaner, lille vandland, cowboyby osv. Vi har betalt 5500 kr og så er alle aktiviteter gratis :-)
Vi har i et lignende for 3 år siden, hvilket var kanon.

Tina: hvad med sydspanien ? jeg arbejdede meget i det en overgang med billig flybilletter til enten Malaga eller Barcelona og så leje feriehus ved siden af- kan faktisk gøres temmelig billigt.

Tina- som glæder sig for vildt til sommerferie :-)

Anmeld

8. juni 2009

Tina2

Fines mor skriver:

Hvordan vil i have det med at flyve fra Hamburg?? 

Vi vil flyve fra Aalborg eller Billund, vil ha en lejlighed- all inclusive er lige meget. Fint hvis det er med, men også fint uden..... Ikke noget must....
Skal helt være 50-100 m fra stranden og rimelig tæt på byen:-)

Anmeld

8. juni 2009

Tina2

Tina72 skriver:

Holland...

Vi tager til Holland d. 24. juli ( www.slagharen.com hvis nogle skulle have lyst til at lure)
Der er en feriepark hvor vi bor i et mobilhome midt i en forlystelsespark med masser af aktiviteter: karusseller, rutchebaner, lille vandland, cowboyby osv. Vi har betalt 5500 kr og så er alle aktiviteter gratis :-)

Tina: hvad med sydspanien ? jeg arbejdede meget i det en overgang med billig flybilletter til enten Malaga eller Barcelona og så leje feriehus ved siden af- kan faktisk gøres temmelig billigt.

Tja det kunne vi også.... Vil bare rigtig gerne til Grækenland, men nu må vi se hvad det blir til....

Anmeld

8. juni 2009

holbøll

Vi tager til Astrids Lindgrens Verden i uge 35 og bliver der nogle dage, derefter vil vi lidt rundt i Sverige og kører og København hjem, hvor vi skal på barselvisit. Vi må også låne min fasters sommerhus i Nordsjælland, så måske tager vi derop nogle dage også inden turen vender tilbage til vestjylland.
Jeg skal jo arbejde hele sommerferien med ekstra vagter. Hvis jeg da bliver klar. Er pt. sygemeldt med en dårlig skulder muligvis en frossen skulder  -  jeg er jo altid kanon heldig.

Til Heidi
Glæd dig til Metalferie, det er fantastisk både for børn og voksne. Vi var der sidste år. og vil gerne igen, når Simon ikke er afhængig af middagssøvn mere. Du får det som blommen i et æg.

Anmeld

9. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
I al fortrolighed med jer, så er jeg jo i norge nu Tom er ikke så vild med at folk ikke ved at vi ikke er hjemme. Jeg er sådan, heeeeeeeelt ærlig Der er sku ikke noget folk gider at bryde ind for.

Så derfor jeg ikke lige så online i denne uge...

Men vi ses igen på tirsdag - om en uge.

Ellers så skal vi 'bare' en masse på viking. En tur i Sommerland Sj og et par dage i sommerhus med nogen venner... Sååeåe.... Også har vi brugt alt for meget ferie, så vi ikke har så meget resten af året. Meeen - det går jo nok  Nu er der jo feriefridage og omsorgsdage og alt det at tage af.

Men ja, syns også vi er blevet lidt sløve i betrækket på det sidste. mig selv incl. Har bare ligget vandret... Og får kun skrevet blogs.

MEN - jeg er her stadig. Always and 4 ever!! 

Anmeld

9. juni 2009

Muslingen

Tina72 skriver:

Holland...

Det lyder super fedt. Det glæder jeg mig til at høre om. Måske var det noget for os næste år :-)
Er det 5500 for 2 voksne og 2 børn eller hvad?
Kh Fie

Anmeld

9. juni 2009

AnnaMetteogJulie

Hej Tina og selvfølgelig også alle i andre:-)

Vi skal ikke på sommerferie i år, men var jo så heldigvis afsted i marts, så vi har da haft lidt ferie:-)

Vi har dog årskort til Fårup Sommerland, så der skal vi da bestemt op nogle gange! Vi skal også en tur i legoland i løbet af sommeren, så lidt sker der da! 

Jeg synes simpelthen at de sidste tre uger er fløjet afsted! kan slet ikke forstå, at min lille pige allerede er 22 dage gammel!

Skal nok lige komme med en opdatering snart!

knus Anna Mette

Anmeld

9. juni 2009

Tina2

AnnaMetteogJulie skriver:

Hej Tina og selvfølgelig også alle i andre:-)

Vi skal ikke på sommerferie i år, men var jo så heldigvis afsted i marts, så vi har da haft lidt ferie:-)

Vi har dog årskort til Fårup Sommerland, så der skal vi da bestemt op nogle gange! Vi skal også en tur i legoland i løbet af sommeren, så lidt sker der da! 

Jeg synes simpelthen at de sidste tre uger er fløjet afsted! kan slet ikke forstå, at min lille pige allerede er 22 dage gammel!

Skal nok lige komme med en opdatering snart!

knus Anna Mette

Hej Anna Mette, skal I til Fårup d. 20. juni? Vi tager derop, for Filuca (og lidt moren) vil nemlig rigtig gerne op at høre Mohammed til Open Air:-))))))))

Hvor går tiden dog stærkt! Går din amning ok? Det håber jeg:-)

Anmeld

9. juni 2009

lene

Vi skal ikke det vilde i år, bare være her hjemme, nyde haven og på nogle ture rundt omkring, i tilfælde at jeg skulle få en læreplads vil jeg ikke stå og skal afbestille ferie, men nu vi se de hænger jo ikke på træerne lige pt og mathias skal muligvis et par dage ned til mormor og bedstefar og hygge jeg det ikke helt endnu, men vi skal i hvert fald en tur i djurs sommerland
knus lene som sidder og forbereder sig til at komme op i eksammen i samfundsfag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.