Nå sku vi lige få noget gang i.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. juni 2009

Tina2

den her slappe side...... Vi plejer da at være så aktive, men hold da op jeg synes siden er blevet kedelig  Ingen skriver mere..... (Er dog selv ivrig deltager i den fantastiske debatside)

Hvor skal I hen på sommerferie i år?

Vi tager en uge sydpå- indtil videre er det fastlagt til uge 31, så håber vi finder noget billigt.... Begynder at lede omkring uge 30:-)

Ellers skal vi ikke noget særligt.... Skal til Fårup sommerland (sikkert mere end en gang) første gang her d. 20. juni til Open air med Mohammed (Filuca er VILD med ham), Basim og Danser med drenge....
Tager vennerne med og hygger en hel dag i sommerlandet:-)

Ellers bli'r det vist mest 1 dags ture, for vi skal jo bygge hus:-)

Hvad skal I? Fortæl fortæl.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

karina1980

vi skal bygge vores stue om, nu det blevet udsat, alt for mange gange og så trænger huset til en omgang udvendigt

så her står den på 3 ugers arbejde til mig og 3 unger, da manden ikke har ferie sammen med os,

men så har vi planlagt en tur til danfoss univers, legoland,tivoli og muligvis djurs sommerland og så har vi en forlænget weekend nu her i hanza park

men som sagt så bliver det først planlagt nærmere når vi kommer tættere på da manden jo igen er kommet i job så det skal helst være på hans fridage vi er afsted

Anmeld

8. juni 2009

Fines mor

Vi regner også med at skulle sydpå, men pt. skal vi lige have styr på Johnnys jobsituation. Faktisk er der et jobtilbud på vej, men jeg skal nok lufte lidt mere når det hele er på plads.

Men vi kigger efter noget i Tyrkiet, vi trænger til at komme tilbage til "dengang"
Altså Marmaris hvor vi var på ferie sammen første gang, og nyde denne smukke by sammen med vores børn.

Sommeren herhjemme bliver evt. med en Tivoli tur, Djurs, eller hvad vi kan finde på, vi kan stadigvæk låne en campingvogn af en af vores venner, så måske tager vi en tur med den.

Anmeld

8. juni 2009

Heidimed lea

vi skal på metalferie på sjælland.  en højskole hvor der er familie ferie. tror det bliver godt med mange legekammerater til ungerne.

ellers også endagsture mest til jespershus hvor vi har årskort.

dejlig med lidt indlæg
                                        knus Heidi (som holder forkælelsesdag efter lang weekendarbejde

Anmeld

8. juni 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Super idé Tina..

Ja, vi tager 2½ uge på camping til Italien her i sommerferien.
Campingpladsen hedder CaPasquali og er bestemt et besøg værd for børnefamilier. Det er så hyggeligt og de har en masse aktiviteter for børn og show om aftenen. Pladsen er hegnet ind og der er direkte adgang til stranden. 
Glæder mig enormt til bilen skal køre hele vejen ned igennem europa..

Vi tager muligvis et stop i Frankrig på vejen hjem. Allan har været på en campingplads i Alsace som barn. Den vil han gerne et smut forbi.

Rikke

Anmeld

8. juni 2009

Muslingen

Hej Tina.
Ja jeg er helt enig. Her sker ikke så meget for tiden.

Vi har kun 2 ugers sommerferie i år og de skal bruges i Thisted hos min mor i 5 dage. Her skal Amalie ride på pony en enkelt dag og vi skal i Jesperhus. Så kører vi til Ålborg og flyver derfra til Færøerne, hvor vi skal besøge Amalies bedste veninde, som er flyttet derop. Så flyver vi tilbage til Ålborg, hvor vi har en overnatning, og så kører vi forbi Randers regnsskov på vej hjem fra Ålborg.
Derudover skal vi også en tur i tivoli og/eller på bakken i løbet af sommeren.

Kh Fie

Anmeld

8. juni 2009

Tina2

Fines mor skriver:

Vi regner også med at skulle sydpå, men pt. skal vi lige have styr på Johnnys jobsituation. Faktisk er der et jobtilbud på vej, men jeg skal nok lufte lidt mere når det hele er på plads.

Men vi kigger efter noget i Tyrkiet, vi trænger til at komme tilbage til "dengang"
Altså Marmaris hvor vi var på ferie sammen første gang, og nyde denne smukke by sammen med vores børn.

Sommeren herhjemme bliver evt. med en Tivoli tur, Djurs, eller hvad vi kan finde på, vi kan stadigvæk låne en campingvogn af en af vores venner, så måske tager vi en tur med den.

Hej Helle.... Hvornår skal I afsted? Vi har snakket om uge 31 og har faktisk snakket om Tyrkiet (selvom vi jo fik madforgiftning dernede i 2001) men jeg kan bare huske der var stegende varmt og MEGET høj luftfugtighed, så vi har snakket om, om det blir for varmt for ungerne.....???

Altså vi kan jo sagtens klare det Thomas og jeg.... Men ved sgu ikke om det blir for varmt for ungerne?

Varmen er jo HELT anderledes fx i Grækenland....

Anmeld

8. juni 2009

Fines mor

Tina2 skriver:

Hej Helle.... Hvornår skal I afsted? Vi har snakket om uge 31 og har faktisk snakket om Tyrkiet (selvom vi jo fik madforgiftning dernede i 2001) men jeg kan bare huske der var stegende varmt og MEGET høj luftfugtighed, så vi har snakket om, om det blir for varmt for ungerne.....???

Altså vi kan jo sagtens klare det Thomas og jeg.... Men ved sgu ikke om det blir for varmt for ungerne?

Varmen er jo HELT anderledes fx i Grækenland....

Hej Tina

I Juli er der meget varmt Tyrkiet, så jeg ville personligt ikke rejse derned med små børn på den tid. VI har været der i midt aug. og der var 46 g. i skyggen.
VI påtænker at rejse i slutningen af aug. og ligger også på lur efter et godt tilbud. Det er jo mange penge, når man pludselig er 4 betalende mennesker.

Hvad med Bulgarien? Selvom jeg har hørt meget skidt om det.. :-( 

Anmeld

8. juni 2009

Tina2

Aner ikke hvorfor, men har slet ikke lyst til at tage på ferie i Bulgarien....

Vil utrolig gerne til Grækenland, så håber det bliver det:-) Tror godt nok Tyrkiet blir for varmt der i juli/aug....

Anmeld

8. juni 2009

Fines mor

Tina2 skriver:

Aner ikke hvorfor, men har slet ikke lyst til at tage på ferie i Bulgarien....

Vil utrolig gerne til Grækenland, så håber det bliver det:-) Tror godt nok Tyrkiet blir for varmt der i juli/aug....

Hvad vil i gerne have? Lejlighed, hotel, all inkl. ?? Spyt ud, så kan det være jeg kan hjælpe :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.