Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Åh, okay, så giver det jo god mening (:
Åh, okay, så giver det jo god mening (:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1990h skriver: ja lige nuheh.. måske ender man med at have meget gavn af den eller slet ingen..lige med kravlegård har jeg læst om mange forskellige meninger
ja lige nuheh.. måske ender man med at have meget gavn af den eller slet ingen..lige med kravlegård har jeg læst om mange forskellige meninger
Ja, det er nok svært at vide før man står i situationen!
M (: skriver: Ja, det er nok svært at vide før man står i situationen!
Hej Vi har købt en hvid kravlegård fra Bilka på tilbud til 650 kr. Fandt et super fint kravlegårdstæppe designet af RikkeMai som jeg har købt på den blå avis til 100 kr. nypris var omkring 500.- og det var stort set ikke brugt, så alt i alt har vores kravlegård kostet 750 kr. Jeg ved ikke, om vi får brug for den, da det også er vores første barn, men vi har rigtig mange vennepar med børn og de har sådan set alle og entydigt anbefalet os at få fat i en kravlegård.. Hvis Ikke vi får den brugt sælger jeg den bare på brugtmarkedet Hilsner fra Camilla.
Camilla30 skriver: Hej Vi har købt en hvid kravlegård fra Bilka på tilbud til 650 kr. Fandt et super fint kravlegårdstæppe designet af RikkeMai som jeg har købt på den blå avis til 100 kr. nypris var omkring 500.- og det var stort set ikke brugt, så alt i alt har vores kravlegård kostet 750 kr. Jeg ved ikke, om vi får brug for den, da det også er vores første barn, men vi har rigtig mange vennepar med børn og de har sådan set alle og entydigt anbefalet os at få fat i en kravlegård.. Hvis Ikke vi får den brugt sælger jeg den bare på brugtmarkedet Hilsner fra Camilla.
Altså vi har kravlegård, og den er vi rigtig glade for, det skal stille i højde så bettemand ikk skal ligge helt ned på gulvet, hvor der evt. kan være lidt fodkoldt. Vi har et tyk tæppe i bundet og et lege tæppe ovempå. og så har vi en musik uro som lyser og drejer rundt, han efter den og kan ligge der i lang tid og blive stimuleret. Blus så er det nemmer at hænge noget han kan kigge på i trammerne, i steder for kun at have noget til at ligge på gulvet. Jeg vil klar anbefale det, samt når han bliver lidt større og han kravle, kan han lige komme derop hvis jeg skal i kælderen efter noget eller på toilettet. så han ikk pludselig kravler op på noget.
frk-stoltze skriver: Altså vi har kravlegård, og den er vi rigtig glade for, det skal stille i højde så bettemand ikk skal ligge helt ned på gulvet, hvor der evt. kan være lidt fodkoldt. Vi har et tyk tæppe i bundet og et lege tæppe ovempå. og så har vi en musik uro som lyser og drejer rundt, han efter den og kan ligge der i lang tid og blive stimuleret. Blus så er det nemmer at hænge noget han kan kigge på i trammerne, i steder for kun at have noget til at ligge på gulvet. Jeg vil klar anbefale det, samt når han bliver lidt større og han kravle, kan han lige komme derop hvis jeg skal i kælderen efter noget eller på toilettet. så han ikk pludselig kravler op på noget.
1990h skriver: hej camila..køber i madres til? vi vil gerne ha en der kan være madres hvis den sku tage en lur i den som lillejaa man kan jo altid sælge videre hvis man erfare at den kun samler støv
hej camila..køber i madres til? vi vil gerne ha en der kan være madres hvis den sku tage en lur i den som lillejaa man kan jo altid sælge videre hvis man erfare at den kun samler støv
Vi har ikke købt madras, men det kravlegårdstæppe vi har er sådan et halvtykt quiltet tæppe som jeg tænker at barnet nok kan tåle at tage en mindre lur på, nu har det jo god madras i både seng og barnevogn. Vi overvejede at lave en skummadras som passede lige ned i, men det er ikke min tanke at kravlegården skal bruges til at sove i som sådan og en god skummadras i mål 1mx1m er ikke helt billig, så det vil vi ikke ofre på det før vi ved om det bliver nødvendigt
1990h skriver: sov jeres også i den som ny?
sov jeres også i den som ny?
Ja da han ikk var begyndt at sove i barnevognen om dagen, så pakkede jeg ham ind i dynen og så sov han nogen gange i kravlegården. Men altså kun en time eller sådan noget synes jo det var hyggeligere at have ham på armen eller maven
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128