Nye dæk til barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Giraffen

Janni. skriver:

Vi har snakket for og imod. Vores dagplejer snakker om at Silas snart skal ind og sove fordi vores barnevogn er ved at være for lille til ham. Så vi er kommet frem til at bestille nye alm dæk, da udsigten til at vognen skal bruges meget i fremtiden - er mindre med tiden.

Tak for hjælpen. 

ja så er der ingen grund til at bruge en mindre formue

til info har vi aldrig oplevet punktering med vores Odder lufthjul, men jeg ved self ikke om det også afhænger af det terræn man bor ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Janni.

Benjamins'mor skriver:

Vi fik skiftet ved cykel handleren.

Vi køber hos en cykelhandler på nettet, og skifter dem selv. Det er billigere for os, da vores cykelhandler her i byen har eneret på området. De nærmeste cykelhandlere ligger 30 km væk ud over den ene der er i byen. 

Anmeld

26. november 2012

Janni.

Giraffen skriver:

ja så er der ingen grund til at bruge en mindre formue

til info har vi aldrig oplevet punktering med vores Odder lufthjul, men jeg ved self ikke om det også afhænger af det terræn man bor ved

Silas har sin barnevogn med i dagpleje, og jeg ved at dagplejer ofte sætter ham ned i "skoven" og sover. De har et mindre skovområde få meter væk fra huset. Så jeg tænker det har noget med det at gøre, og samtidig med at der er nul og niks mønster tilbage på dækkene. 

Anmeld

26. november 2012

Mivsen

Philla skriver:

Det bånd du taler om, er det til et hjul eller fire?

Det til alle 4 hjul for 200kr.

Anmeld

27. november 2012

Philla

Mivsen skriver:

Det til alle 4 hjul for 200kr.

Perfekt - det skal jeg ud at købe 

Anmeld

27. november 2012

Team Putte

Janni. skriver:

Ej hvor smart. Det må vi kigge nærmere på.

Ja det er det samme bånd man ligger i hjulene på mountainbikes så de ik punkterer konstant i skoven Det kan købes i babysam men vi fik det langt billigere ved at søge på nettet og købe på et cykel-site

Vi har brugt vores barnevogn i 5 mdr og vi er ik punkteret endnu Det er skide smart for lufthjul er bare blødere at køre med end punkterfrie

Anmeld

27. november 2012

Team Putte

Philla skriver:

Perfekt - det skal jeg ud at købe 

Det er det samme bånd de ligger i hjulet på mountainbikes.. Det kan fåes billigere hos cykelhandleren eller på nettet

Anmeld

27. november 2012

Philla

Team Putte skriver:

Det er det samme bånd de ligger i hjulet på mountainbikes.. Det kan fåes billigere hos cykelhandleren eller på nettet

Kanon - har lige fundet det på nettet  Tusind tak!

Anmeld

29. november 2012

Team Putte

Philla skriver:

Kanon - har lige fundet det på nettet  Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.