Nye dæk til barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

M (:

Janni. skriver:

Kan man få lidt ligesom til cykler? Fordi vi vil ikke have massive hjul til barnevognen.

Åh, det ved jeg ikke.. Der må du nok forhøre dig hos din lokale barnevogns-pusher  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Janni.

M (: skriver:

Åh, det ved jeg ikke.. Der må du nok forhøre dig hos din lokale barnevogns-pusher  

Haha fedt udtryk. Det må jeg lige høre dem om. Tror vi evt skal høre i vejle, fordi ham vi har her i byen er en smule dyrer end andre steder. Klart, han har heller ingen konkurrence. 

Anmeld

26. november 2012

M (:

Janni. skriver:

Haha fedt udtryk. Det må jeg lige høre dem om. Tror vi evt skal høre i vejle, fordi ham vi har her i byen er en smule dyrer end andre steder. Klart, han har heller ingen konkurrence. 

Nej, mange gange kan det godt betale sig at spørge lidt ad.. Ellers så spørg ham din lokale og så bestil dem på nettet (:

Anmeld

26. november 2012

Janni.

M (: skriver:

Nej, mange gange kan det godt betale sig at spørge lidt ad.. Ellers så spørg ham din lokale og så bestil dem på nettet (:

Nemlig. Nysgerrighed kan ofte lønne sig. Tak for hjælpen. 

Anmeld

26. november 2012

Frksolskin

Hej.

Dæk koster 250 kr pr stk dvs 1000 kr. 

Jeg ville overveje at købe nogle funkteriefrie dæk fra odder. De er ikke massive på den måde, som man kender fra massive dæk.

Jeg havde punkterfrie dæk på min og er sikker på de nok skal passe og ellers er det jo bare at tage vognen med i babysam og spørge om man kan prøve med en fra udstillingen.

:-)

Anmeld

26. november 2012

Benjamins'mor

Vi fik skiftet ved cykel handleren.

Anmeld

26. november 2012

M (:

Janni. skriver:

Nemlig. Nysgerrighed kan ofte lønne sig. Tak for hjælpen. 

Det var så lidt - held og lykke med jagten (:

Anmeld

26. november 2012

Giraffen

Janni. skriver:

Det er en basson

årh det ved jeg desværre ikke  - håber du finder nogen

Anmeld

26. november 2012

Janni.

happymum skriver:

Hej.

Dæk koster 250 kr pr stk dvs 1000 kr. 

Jeg ville overveje at købe nogle funkteriefrie dæk fra odder. De er ikke massive på den måde, som man kender fra massive dæk.

Jeg havde punkterfrie dæk på min og er sikker på de nok skal passe og ellers er det jo bare at tage vognen med i babysam og spørge om man kan prøve med en fra udstillingen.

:-)

Vi har snakket for og imod. Vores dagplejer snakker om at Silas snart skal ind og sove fordi vores barnevogn er ved at være for lille til ham. Så vi er kommet frem til at bestille nye alm dæk, da udsigten til at vognen skal bruges meget i fremtiden - er mindre med tiden.  

Tak for din hjælp. 

Anmeld

26. november 2012

Janni.

Giraffen skriver:

årh det ved jeg desværre ikke  - håber du finder nogen

Vi har snakket for og imod. Vores dagplejer snakker om at Silas snart skal ind og sove fordi vores barnevogn er ved at være for lille til ham. Så vi er kommet frem til at bestille nye alm dæk, da udsigten til at vognen skal bruges meget i fremtiden - er mindre med tiden.

Tak for hjælpen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.