Baby bruger min blære som trampolin - tror jeg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

216 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. november 2012

lenemor77

De sidste par dage føles det som om baby har vendt sig, og nu bruger sin energi på at bruge min blære som trampolin... Det gør helt vildt ondt, men giver mig aldrig fornemmelsen af at skulle tisse.

Tilgengæld ved jeg ikke om jeg skal være bekymret. Er i uge 28, og har i de samme dage ikke kunne mærke hende når jeg ligger hånden på maven... Tidligere kunne hun sparke så alle kunne se det.... Kan det passe, at hun kan ligge i samme stilling i flere dage?

Eller skal jeg være bekymret?

Skal scannes om 2 dage, og vil egentlig helst vente dertil, men er i tvivl om det nu er klogt....

Føler mig som en hypokonder. Er 2. gangs gravid, men født desværre i 2008 i uge 32 pga svær svangerskabsforgiftning (som jeg desværre ikke selv tog alvorligt i perioden op til at det blev opdaget - i uge 32)....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

B&J

babyen kan sagtens ligge sig så du ikke mærker så meget, men hvis du plejer at mærke den hverdag burde du også nu prøv at puffe til maven eller drikke noget rigtigt koldt...

hvis du har lidt ondt neders i maven kan være du har blærebetændelse????

jeg vil nok ringe og få en tid ved lægen også for at se om du evt har blærebetændelse..... for kan jo også være den bare leger hoppe pude på plæren så skal man nemlig tit tisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.