Hvordan glemmer jeg bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ville have været anonym, men ser ingen grund til at gemme mig selv bag anonymiteten. Så vær søde ved mig

Jeg "mistede" for noget tid siden hende jeg kaldte for min bedste veninde (forstået på den måde, at hun droppede vores venskab). Jeg har det som sådan okay med det.

Men når der sker noget fedt for mig, sker det i øjeblikket at den eneste jeg har lyst til at skrive/ringe til og fortælle er hende! Det er på en måde skide irriterende, for jeg kan jo for fanden ikke ringe og sige: "Hej, det er Rikke - husker du mig? Jeg vil bare lige fortælle at ....... selvom vi ikke snakker sammen mere."

Hvordan glemmer jeg det/hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

B&J

jeg kan slet ikke hjælpe dig, for puhh det er svært kan lige forstille mig det øv øv øv mig som savner en bedste veninde...

men med tiden håber jeg du finder en ny og du glemmer hende den anden

Anmeld

26. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

B&J skriver:

jeg kan slet ikke hjælpe dig, for puhh det er svært kan lige forstille mig det øv øv øv mig som savner en bedste veninde...

men med tiden håber jeg du finder en ny og du glemmer hende den anden

Hehe, tak søde

Efter 5-6 års venskab blev droppet over en bagatel, så tror jeg bare jeg holder mig bedste veninde-fri

Anmeld

26. november 2012

Sildefisk

Droppede sig fri af et årelangt venskab for et par år siden, hun var ikke god for mig. Men alligevel savner jeg DET vi HAVDE når vi virkelig kunne betro os til hinanden, græde og grine.

Nu har jeg flere forskellige veninder som er dejlige på hver deres måde dog savner jeg stadig indimellem HENDE

Anmeld

26. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sildefisk skriver:

Droppede sig fri af et årelangt venskab for et par år siden, hun var ikke god for mig. Men alligevel savner jeg DET vi HAVDE når vi virkelig kunne betro os til hinanden, græde og grine.

Nu har jeg flere forskellige veninder som er dejlige på hver deres måde dog savner jeg stadig indimellem HENDE

Ihhh.... Det er bare ikke fedt, når man savner lige hende - når hun bare ikke er her!

Anmeld

26. november 2012

B&J

rikkeregnbue skriver:

Hehe, tak søde

Efter 5-6 års venskab blev droppet over en bagatel, så tror jeg bare jeg holder mig bedste veninde-fri

det lyder som en god ide øv altså

Anmeld

26. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

B&J skriver:

det lyder som en god ide øv altså

Sådan er livet desværre

Anmeld

26. november 2012

B&J

rikkeregnbue skriver:

Sådan er livet desværre

jep det er det

Anmeld

26. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

B&J skriver:

jep det er det

Anmeld

26. november 2012

Camilla <3

Føler med dig smukke.

Husk, at du altid kan komme og juble hos mig eller snakke med mig. 

Jeg er her. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.