på Kai's store søn... Det var meningen at de (ham og kæresten) skulle komme her til aften og spise aftensmad... Dvs den allerførste aftale var egentlig bare at de skulle komme i dag, men da Kai var kommet til at lave 2 aftaler blev de rykket til aftensmad, da Kai gerne ville til DHB (noget med biler)... Så ringede hans søn om det var ok at de kom lidt senere for han skulle spille bold, ja det var da ok, men de skulle stadig spise aftensmad hos os... Hvad knægten ikke fortæller hverken Kai eller mig er at den her elendige fodbold kamp først slutter 17:45... Så jeg har jo lavet mad som jeg plejer, og kl 17:15 efter forgæves at have forsøgt at få fat i knægten i 45 min sætter Kai og mig os til at spise...
Ja så 17:45 ringer knægten endelig at han skulle lige i bad så kom de... Så måtte jeg jo lige fortælle knægten at vi altså HAVDE spist, for det krævede lidt et klokslet for at rykke maden efter hans (hvilket ikke havde været nemt med 2 små børn)... Den snottede hvalp blev så sur på mig at han smækkede røret på...
Jeg koger når jeg tænker på det... og Kai han er stjerne tosset på hans knægt...
Nå skulle bare lige have lidt luft...
Betina
Anmeld