jeg er så gal...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juni 2009

Plysbjørnen

på Kai's store søn... Det var meningen at de (ham og kæresten) skulle komme her til aften og spise aftensmad... Dvs den allerførste aftale var egentlig bare at de skulle komme i dag, men da Kai var kommet til at lave 2 aftaler blev de rykket til aftensmad, da Kai gerne ville til DHB (noget med biler)... Så ringede hans søn om det var ok at de kom lidt senere for han skulle spille bold, ja det var da ok, men de skulle stadig spise aftensmad hos os... Hvad knægten ikke fortæller hverken Kai eller mig er at den her elendige fodbold kamp først slutter 17:45... Så jeg har jo lavet mad som jeg plejer, og kl 17:15 efter forgæves at have forsøgt at få fat i knægten i 45 min sætter Kai og mig os til at spise...

Ja så 17:45 ringer knægten endelig at han skulle lige i bad så kom de... Så måtte jeg jo lige fortælle knægten at vi altså HAVDE spist, for det krævede lidt et klokslet for at rykke maden efter hans (hvilket ikke havde været nemt med 2 små børn)... Den snottede hvalp blev så sur på mig at han smækkede røret på...

Jeg koger når jeg tænker på det... og Kai han er stjerne tosset på hans knægt...

Nå skulle bare lige have lidt luft...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

Susan1978

kan godt forstå  i er gale! 

men spiser i allerede kl. 17:15? 

herhjemme havde det passet perfekt for vi spiser kl. 18..  der er børnetimen også færdig..

Anmeld

7. juni 2009

Astrid P

Jeg ville måske også synes det var okay at komme ved 18 tiden hvis man var inviteret til aftensmad... Kender ikke ret mange der spiser tidligere end det!

Anmeld

7. juni 2009

Sweet1978

Ja jeg er vant til at indpasse maden efter mandens arbejdstider ( ej nogen gange spiser mig og ungerne bare også må han varme op når han kommer ), men det kræver jo kommunikation at indrette sig efter andre, så kan godt forstå din frustration.

"Sad lige og rodede rundt for jeg ville sige til dig at du havde oprettet tråden 2 gange, men dummeslag til mig det er jo forde vi også er venner på FB og jeg havde set det der"

Anmeld

7. juni 2009

BellaT

Hmmm, ved han godt at I spiser så tidligt?
For tror de fleste spiser ca. kl. 18.00. Og hvis det nu er det han går ud fra, så ville det vel passe meget godt?.. Men han ved vel hvornår I plejer at spise?  Ellers er det da bare en lille misforståelse eller forglemmelse...

Anmeld

7. juni 2009

Plysbjørnen

ja han ved godt vi spiser ca 17:00 - 17:15... Det tidspunkt spiser vi altid på, det er kun hvis det går galt for mig at vi spiser senere... Om vi så havde spist kl 18 først havde han ikke kunnet nå det... for det tager ham ca 30 - 45 min at køre fra sig selv og hjem til os... og han bader aldrig på fodbold stadion...

Ved ikke hvad der er gået galt, men Kai (han er pt deres træner) siger at de aldrig spiller så sent om søndagen... Men hans kæreste som normalt er med til de kampe kunne vel bare have besvaret hans telefon når hun kan se at vi ringer og skriver som gale...

Anmeld

7. juni 2009

BellaT

Nåeh, ja, så er det da lidt noget underligt noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.