Er det normalt med opkast nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. november 2012

SRP

Hej piger

Er i dag 22+6 og har kastet op efter morgenmaden. Jeg har generelt kastet on/off op i løbt af de første 15 uger, men så gik der lang tid, hvor jeg intet mærkede til det. Hvordan kan det være jeg pludselig kaster op nu (har det fint efter det kom op). Jeg tænker bare hormonbalancen er vel mere stabil nu end de første 3 mdr. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Fru Christensen

Jeg er i uge 27 og har gennem hele graviditen haft enkelte dage hvor jeg ikke har kunnet holde aftensmaden nede. Min læge og jordmoder har ikke sagt noget til det. Og jeg tænker også selv at så længe det "kun" er en gang om ugen ca, så er der ikke noget i vejen for det. Men hvis du slet ikke kan holde noget nede flere dage i træk, ville jeg da nok lige snakke med jordmoderen/lægen bare for en sikkerheds skyld. Det kan jo ikke skade at høre dem ad 

Anmeld

26. november 2012

Princesspigen

SRP skriver:

Hej piger

Er i dag 22+6 og har kastet op efter morgenmaden. Jeg har generelt kastet on/off op i løbt af de første 15 uger, men så gik der lang tid, hvor jeg intet mærkede til det. Hvordan kan det være jeg pludselig kaster op nu (har det fint efter det kom op). Jeg tænker bare hormonbalancen er vel mere stabil nu end de første 3 mdr. ?

jeg havde kvalme og opkast fra 7 uge til og med 27 uge.. og det var hver dag!

Anmeld

26. november 2012

AnthonsMor

SRP skriver:

Hej piger

Har det kun været en enkelt gang? Har du spist det samme som du ellers plejer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.