Mod strækmærker og hvornår? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. november 2012

Melanie Bjerre

Heej tøser

Hvad har i gjort for sikke at få strækmærker og hvor tidligt startede i med at gøre det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

mommy1991

Melanie Bjerre skriver:

Heej tøser

Hvad har i gjort for sikke at få strækmærker og hvor tidligt startede i med at gøre det ?

Man kan købe nogle olier, men altså så vidt jeg har hørt virker det ikke. Strækmærker kommer nemlig indefra... Desværre!  

Anmeld

26. november 2012

Mortiltodrenge

Heej tøser

Det er hormonelt betinget, enten får du strækmærker eller også gør du ikke. Der er ingen olier eller cremer der kan modvirke strækmærker, hvis du er disponeret. Så lad være med at bruge penge på det.

Anmeld

26. november 2012

LilleLene

Melanie Bjerre skriver:

Heej tøser

du kan intet gøre mod strækmærker

jeg fik dem da jeg var 6 uger henne og stoppede først med at få nye 6 uger efter jeg fødte

Så du kan regne ud min krop ikke er så yndig mere, og jeg tog kun 8-10 kg på, så det var kun pga hormoner

Anmeld

26. november 2012

2babygirls

Melanie Bjerre skriver:

Heej tøser

Ved ikke hvad der er skrøne eller ej. Nogle af mine søstre har fået mens jeg og min anden søster har været godt forskånet. Jeg fik nogle få hvide ved navlen og det eneste jeg brugte i første graviditet var matas mor/barn mavecreme og undgik at klø på maven.

Anmeld

26. november 2012

Dinna88

Som de andre skriver; ingenting. Men du kan dog pleje din hud godt med creme, så klør det ikke så meget Men de kommer indefra.

Anmeld

26. november 2012

FrkZier

Melanie Bjerre skriver:

Heej tøser

man kan købe en masse forskellige olier og cremer mod strækmærker - men jeg tror ikke på disse ting hjælper en disse, hvis man for strækmærker så kommer de uanset om man har smurt dyre olier på eller ej

Anmeld

26. november 2012

mulle85

min første graviditet brugte jeg creme og her anden gang gjorde jeg intet og på trods af 2 graviditer har jeg ingen strækmærker nu!

Anmeld

26. november 2012

Tøs85

Jeg har brugt weleda massage olie mod strækmærker.. Jeg har ikke fået nogle endnu, men har stadig 3 uger til termin.. Mine søstre har begge strækmærker, så hvis jeg ikke får nogle tror jeg på det virker.. Men selvom jeg bruger det flere gange dagligt, er jeg skeptisk.. Men man har lov at håbe
Vil hellere bruge penge på det end fortryde at man ikke prøvede..

Anmeld

26. november 2012

Jenie

Jeg tror på at den olie der hedder bio oil hjælper ! jeg har selv været rigtig dårlig til at smøre mig, så har en del meget røde stræk mærker ved siden af navlen heldigvis kun midt på maven. men fik en prøve. på det for olie og det er super lækkert man får kanon blød hud. og efter brug et par gange forsvandt den dybe røde farve, de kan selvfølgelig stadig ses men knap så tydeligt. er lidt træt af jeg ikke har brugt det fra starten for tror det kunne have hjulpet. det en dyr pris men det er drøj i brug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.