Plukveer uge 6?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.216 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. november 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg er ano, da graviditeten endnu ikke er helt officiel.

Jeg vil høre om der er andre der har erfaringer med plukveer så tidligt i graviditeten?

Det er min 2. graviditet indenfor rimlig kort tid - så er faktisk ikke i tvivl om at det er plukveer. I den 1. havde jeg det allerede fra uge 10.

God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

baby012

Det lyder godt nok mærkeligt  

men om det er muligt, det ved jeg ikke  

Anmeld

25. november 2012

mth1987

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg vil høre om der er andre der har erfaringer med plukveer så tidligt i graviditeten?

Det er min 2. graviditet indenfor rimlig kort tid - så er faktisk ikke i tvivl om at det er plukveer. I den 1. havde jeg det allerede fra uge 10.

God aften

Når det er så tidligt ville jeg nok kontakte læge.. Jeg aner ikk om det er normalt så tidligt

Anmeld

26. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej piger

God aften

min første tanke er at, man ikke kan få plukveer så tidligt - men jeg kan ikke sige det med 100% sikkerhed, da jeg jo hverken er læge eller jordmoder, men det lyder bare ret vildt hvis det allerede sku være plukveer

Anmeld

26. november 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej piger

God aften

Man kan godt få dem så tidligt, ingen alarm. Det havde jeg også her 2. gang.. Det er nu ikke alarmerende. Bebs inde i maven er sund og rask her og er 22 uger henne cirka vil faktisk tro mange har det, men der err forskel på om man mærker det og er obs på det, og sikkert også på om man er første eller andengangs

Anmeld

26. november 2012

henh01

Jeg blev scannet i uge 10 fordi jeg havde plukveer - det sker indimellem at gravide får plukveer tidligt. Men du skal ringe til din læge og så må han vurderer om du skal scannes eller om man vil se tiden an.

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Når det er så tidligt ville jeg nok kontakte læge.. Jeg aner ikk om det er normalt så tidligt

Okay men lægen kan jo ikke gøre noget ved det

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

min første tanke er at, man ikke kan få plukveer så tidligt - men jeg kan ikke sige det med 100% sikkerhed, da jeg jo hverken er læge eller jordmoder, men det lyder bare ret vildt hvis det allerede sku være plukveer

Hvorfor skulle man ikke kunne få det? Vi er jo alle forskellige

Anmeld

26. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hvorfor skulle man ikke kunne få det? Vi er jo alle forskellige

JEG synes bare det lyder mærkeligt - fordi det er så tidligt.. men som jeg også siger, jeg VED det jo ikke, er hverken læge eller jordmoder, det jo ikke en faglig vurdering jeg kommer med, blot en mening ud fra erfaring og indtryk af hvordan en graviditet normalt foregår

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Man kan godt få dem så tidligt, ingen alarm. Det havde jeg også her 2. gang.. Det er nu ikke alarmerende. Bebs inde i maven er sund og rask her og er 22 uger henne cirka vil faktisk tro mange har det, men der err forskel på om man mærker det og er obs på det, og sikkert også på om man er første eller andengangs

Okay tak

"dejligt" at høre at jeg ikke er den eneste
Dengang jeg havde det fra uge 10, sagde hun bare at det kunne ikke lade sig gøre.

Men da livmoderen jo ikke er så stor, så mærker jeg det kun om aftenen inde i sengen eller når jeg ligger stille på ryggen.

Har det generet dig? Eller har lægen gjort noget ved det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.