Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Bare mig..

Anonym skriver:

Skal have en midicinsk abort. Skal have den første pille kl 14 Idag men kan jeg går på arb imorgen har nemlig aldrig prøvet det før

Hold da op, jeg har ventet i tre uger nu, og ender med at have ventet fire uger, på mandag når jeg skal have en abort. Jeg fik at vide at de først gør det efter uge 6+0 fordi de håber man selv abortere.

Det synes jeg er mærkeligt, at du allerede idag, kan få det gjort når jeg har ventet 4 uger på mandag.

Men held og lykke. Jeg frygter det!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Det er den første pille ved ikke om det er en stik pille eller om det eren man bare skal tag

Hvis du ikke allerede har fået den første pille må det være den der gør at fosteret går til du skal tage idag. Og så vil jeg tro at du får stikpiller med hjem som du skal lægge op imorgen, de gør at livmoderen trækker sig sammen og udstøder det. Du vil blive ringet op fra sygehuset efter nogle timer hvor de tjekker op på at det hele går som det skal.
Pøj pøj med det

Anmeld

26. november 2012

ekebiv

MGN~NGM<3 skriver:

Hold da op, jeg har ventet i tre uger nu, og ender med at have ventet fire uger, på mandag når jeg skal have en abort. Jeg fik at vide at de først gør det efter uge 6+0 fordi de håber man selv abortere.

Det synes jeg er mærkeligt, at du allerede idag, kan få det gjort når jeg har ventet 4 uger på mandag.

er du 6+0 på mandag?

Anmeld

26. november 2012

Bare mig..

er du 6+0 på mandag?

7+0 på mandag, men fandt ud af det rigtig tidligt. 

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

De kan ikk se en graviditet inde i min livmoder så hun ville ikke lave den Idag

Anmeld

26. november 2012

FrkRaarup

MGN~NGM<3 skriver:

Held og lykke!

Anmeld

26. november 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

aaebegyndbegynbegyndbegyndtbegyndte

Bløder man fra første dag? Skal nemlig ind og have den første pille om lidt

JEg begyndte og bløde fra første dag . Et par piller jeg skulle sluge. og allerede der begyndte jeg at små bløde. 3 dage senere skulle jeg selv ligge 2 piller op i skeden og så begyndte jeg for alvor at bløde ..

Anmeld

26. november 2012

Bare mig..

FrkRaarup skriver:

Held og lykke!

Mange tak! Og ssssh havde ikke tænkt at jeg ikke var anonym da jeg svarede i den her tråd   

Anmeld

27. november 2012

FrkRaarup

MGN~NGM<3 skriver:

Mange tak! Og ssssh havde ikke tænkt at jeg ikke var anonym da jeg svarede i den her tråd   

Tænkte jeg nok!

Var ikke helt sikker på, at det var dig (næsten)

Skal nok holde min kæft! Ikke fedt at få ud i hele byen!

Håber det går som det skal og ikke er alt for slemt (aner ikke hvad man skriver)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.