Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.450 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg skal ha eb abort men kan ikke finde ud af hva for en af dem jeg skal vælge? Er 4+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

baby012

Ring og spørg lægen til råds 

Anmeld

25. november 2012

mth1987

Anonym skriver:

Jeg skal ha eb abort men kan ikke finde ud af hva for en af dem jeg skal vælge? Er 4+4

Der er vel fordele og ulemper ved alle. Så jeg ville også råde dig til at høre lægen. Og en  Til dig 

Anmeld

26. november 2012

LRJ

Uanset hva skal du ringe og snakke med din læge om det, da lægen skal sende en henvisning til sygehuset om det..

Men der er som en anden skriver fordele og ulemper ved de forskellige metoder..

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

Skal have en midicinsk abort. Skal have den første pille kl 14 Idag men kan jeg går på arb imorgen har nemlig aldrig prøvet det før

Anmeld

26. november 2012

mortilnoahogmelina

Som udgangspunkt så ja ..

Jeg selv var lykkelig over jeg ikke skulle på job dagen efter , jeg blødte sindsyg meget . Jeg var meget påvirket psykisk os .

Anmeld

26. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Skal have en midicinsk abort. Skal have den første pille kl 14 Idag men kan jeg går på arb imorgen har nemlig aldrig prøvet det før

jeg ville sige du skal blive hjemme, du kan bløde ret voldsomt og få meget voldsomme smerter, og så er det altså bare rarest at være hjemme og ligge under dynen

Anmeld

26. november 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Jeg har prøvet en medicinsk abort og jeg ville helt sikkert IKKE tage på arbejde imorgen. Er det stikpillen du skal tage kl 14 eller er det den anden?

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Jeg har prøvet en medicinsk abort og jeg ville helt sikkert IKKE tage på arbejde imorgen. Er det stikpillen du skal tage kl 14 eller er det den anden?

Det er den første pille ved ikke om det er en stik pille eller om det eren man bare skal tag

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

Mortil2tiloktober skriver:

Som udgangspunkt så ja ..

Jeg selv var lykkelig over jeg ikke skulle på job dagen efter , jeg blødte sindsyg meget . Jeg var meget påvirket psykisk os .

Bløder man fra første dag? Skal nemlig ind og have den første pille om lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.