Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emmagirl skriver: Stoooort tillykke
Stoooort tillykke
Takker - og i lige måde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarHvidovre skriver: Stort tillykke
Stort tillykke
Tak
MissMona skriver: Stort Tillykke Jeg har allerede taget massere af mavebilleder Jeg er helt vildt fan af sommerbabyer! Især efter vi selv skal have en også! Tillykke igen!
Stort Tillykke Jeg har allerede taget massere af mavebilleder Jeg er helt vildt fan af sommerbabyer! Især efter vi selv skal have en også! Tillykke igen!
Mange tak - og i lige måde til dig
Hehe godt at høre, at jeg ikke er den eneste, som bare ikke kan lade være med at tage billeder
Og sommerbørn er bare noget af det bedste
MorDk skriver: Tillykke med den fiiine test ♥ Dejligt med et sommerbarn!!
Tillykke med den fiiine test ♥ Dejligt med et sommerbarn!!
Tak skal du have, det bliver så dejligt
Monica P skriver: Tillykke med de to streger I har noget at glæde jer til Monica
Tillykke med de to streger
I har noget at glæde jer til
Monica
Det er dejligt at høre - tak skal du have
Klokkeblomst88 skriver: Se lige hvad jeg har lavet Jeg har taget to tests mere, og de er helt tydelige. Vi er bare så glade herhjemme - nu lykkedes det endelig for os. Jeg har regnet frem til, at jeg i dag er 5+0, og det første mavebillede er taget ...et lille sommerbarn...
Se lige hvad jeg har lavet
Jeg har taget to tests mere, og de er helt tydelige. Vi er bare så glade herhjemme - nu lykkedes det endelig for os.
Jeg har regnet frem til, at jeg i dag er 5+0, og det første mavebillede er taget
...et lille sommerbarn...
Ihh stort tillykke
Hvor må det være dejligt
TR skriver: Ihh stort tillykke Hvor må det være dejligt
Tak skal du have
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128