Brede børnesko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juni 2009

Joan ( Smallie )

Niels fod er mega bred og syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen sko han kan have sin lille fede fod nede i. Han bruger str 22 og hans fod er ikke vokset noget tid så gider ikke rigtig bruge flere 1000 kr på sko han kun kan bruge 2 måneder. Men han skal jo heller ikke gå i fodtøj der er for lille til ham. Men de sko han havde er altså blevet for små nu.

Nå men det jeg gerne ville høre er om nogen af jer ved hvor man kan få sådan nogen sko henne af. For så vil jeg meget gerne vide det.

Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

Rasmine

Ecco laver nogle forskellige modeller, de koster ikke flere tusser, men 300-500 kr.

Anmeld

7. juni 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Caroline har også en rigtig tyk babyfod stadigvæk. Vi har lige købt ecco sandaler til 450 kr, men de passer også hendes fod helt perfekt. Vi prøvede nogen fra Føtex, men der trådte hun siderne på skoen ind under foden, så de var slet ikke gode.

Anmeld

7. juni 2009

Astrid P

Smilsen har fået et par Jacoform til børn, de er pissefede og megabrede!
Vi købte dem på udsalg sat ned fra 500 til 300 bobs...

http://www.bundgaard.dk/Sko-40.aspx?GroupID=&PageNum=3

Det er de brune i nederste række!

Anmeld

8. juni 2009

linemus

Bundgaard er god til store brede fødder. Dem har Signe. Nanna sejlede rundt i dem, så hun fik et par ecco - måske de laver både små og store sko, siden andre synes, de er store? Bundgaard har vi købt i Salling eller skobutikker.

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.