HURTIG hjælp til ansøgning (kontorelev offentlig admin.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.955 visninger
29 svar
0 synes godt om
25. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg står og skal sende en ansøgning som kontorelev afsted NU.. Det skal være inden i morgen nemlig.
Det er til en kommune som kontorelev.
Jeg skal lave en indledning der bare "sparker røv"  Skal have det her job! Alt alhænger af det!!!! Jeg har siddet og skrevet 100 forskellige nu.. men rettet endnu flere gange.. Nogle som kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

mth1987

Anonym skriver:

Jeg står og skal sende en ansøgning som kontorelev afsted NU.. Det skal være inden i morgen nemlig.
Det er til en kommune som kontorelev.
Jeg skal lave en indledning der bare "sparker røv"  Skal have det her job! Alt alhænger af det!!!! Jeg har siddet og skrevet 100 forskellige nu.. men rettet endnu flere gange.. Nogle som kan hjælpe?

Håber ikk det er til samme sted som mig jeg har også en der skal afsted nu 

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen med gode råd?

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Håber ikk det er til samme sted som mig jeg har også en der skal afsted nu 

Ved jeg ikke  Men min er Sorø Kommune..

Anmeld

25. november 2012

mth1987

Anonym skriver:

Ved jeg ikke  Men min er Sorø Kommune..

den samme så

Anmeld

25. november 2012

Fines mor

Anonym skriver:

Slet ingen med gode råd?

Gør dit CV lækkert :-) Sidst jeg skulle gennemgå 300+ ansøgninger gik jeg først CVérne igennem, og ledte efter de gyldne ord.

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

Fines mor skriver:

Gør dit CV lækkert :-) Sidst jeg skulle gennemgå 300+ ansøgninger gik jeg først CVérne igennem, og ledte efter de gyldne ord.

Hvad fangede så din interesse?

Anmeld

25. november 2012

Fines mor

Anonym skriver:

Hvad fangede så din interesse?

Det var de kompetencer jeg ledte efter, da de bør / skal være listet i ens cv :-) Eks. særlige programmer, officepakken, engelsk, tysk osv.

Men også hvilken type virksomhed man har været i, eller er ansat i. :-) Har man været ansat kort i mange virksomheder, og vil man så blive - eller hvordan..

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

Fines mor skriver:

Det var de kompetencer jeg ledte efter, da de bør / skal være listet i ens cv :-) Eks. særlige programmer, officepakken, engelsk, tysk osv.

Men også hvilken type virksomhed man har været i, eller er ansat i. :-) Har man været ansat kort i mange virksomheder, og vil man så blive - eller hvordan..

Ok tak!  Har du et forslag/ide til en indledning? Altså hvad jeg forbinder, eller forestiller mig stedet være som?

Anmeld

25. november 2012

Fines mor

Anonym skriver:

Ok tak!  Har du et forslag/ide til en indledning? Altså hvad jeg forbinder, eller forestiller mig stedet være som?

Er selv ansat i staten... :-)

Det glæder mig at se, at xx ønsker at ansætte en kontorelev indenfor xx. Stillingen appelere i højgrad til mig, da jeg har xx...

I den stil - måske :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.