Nyt job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. juni 2009

Anonym trådstarter

Ville I søge drømmejobbet, selvom I lige havde fået job?
(Jeg er ano, fordi jeg ikke ved om der er nogle fra mit job som kigger med.)
Jeg ved godt jeg skal gøre det jeg brænder mest for, MEN den der loyalitet jeg har overfor mine kolleger og chefer sidder altså og gnaver lidt i baghovedet.
(Det er et barselsvikariat jeg har, indenfor det offentlige)

Hilsen én, som engang har flexet for vildt
-SÅ er der vist ingen tvivl om hvem det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

ivfmarie

Du skal tænke på dig selv!! Også selvom det betyder en periode hvor du har kvalme og ondt i maven hver dag fordi du har dårlig samvittighed over det!

Jeg prøvede det, da jeg skulle igang efter barsel med Malte:
Havde lige sagt ja tak (kun mundtligt) til en fast stilling ét sted, blev ringet op af et andet sted (bedre job) der tilbød mig en fast stilling - og jeg sagde ja tak (med mega kvalme i en uge som reaktion) Efter et par måneder på det nye job kom tilbuddet om drømme-jobbet.... Det krævede virkelig mod og mandshjerte at sige op. Men der var no har feelings, og de vil til hver en tid tage mig tilbage igen.

Alle ved, at man er sig selv nærmest. Der er ingen der kommer og takker dig for IKKE at søge dit drømmejob - hvis du spørger vil de sikkert endda opmuntre dig.

Jeg siger GO FOR IT!

Anmeld

7. juni 2009

Sweet1978

Jeg ville gå efter drømmen, især hvis det kunne gå hen og være et fast job imod det vikariat du har nu som jo ikke fører til noget.

Anmeld

7. juni 2009

Susan1978

Jeg ville også gøre det.

Især hvis det er et vikariat du sidder i nu. Det er bare så få stedder de fastansætter vikarer eller forlænger.

Vi har måtte sige farvel til 2 vikarer her slut juni, fordi vi nærmest har ansættelses stop.. da salget ikke er stigende.

Så go for it.   du har intet at miste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.