Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ann-kristina skriver: Nej det skal du altså ikke være bange For. Jeg har lige slåget det op. Der står i medicinfortegnelsen at der "er data for 16000 gravide i 1. Trimester hvor der ikke er tegn på øget risiko". Så bare rolig der burde ikke være sket noget!
Nej det skal du altså ikke være bange For. Jeg har lige slåget det op. Der står i medicinfortegnelsen at der "er data for 16000 gravide i 1. Trimester hvor der ikke er tegn på øget risiko". Så bare rolig der burde ikke være sket noget!
Kunne være så dejligt hvis du har ret!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
come2 skriver: Jeg fandt dette: Graviditet og amning Graviditet: Bricanyl kan anvendes til gravide. Er det på sygehuset de siger det kan være graviditeten går til?
Jeg fandt dette:
Graviditet og amning
Graviditet:
Bricanyl kan anvendes til gravide.
Er det på sygehuset de siger det kan være graviditeten går til?
Det var hos vagtlægen. Forstår ikke hun oplyser sådan noget hvis det ikke er korrekt.
Anonym skriver: Det var hos vagtlægen. Forstår ikke hun oplyser sådan noget hvis det ikke er korrekt.
Jeg tror helt ærligt jeg ville ringe til dem og spørge om du har fostået rigtigt.
Eller ringe til egen læge imorgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128