Brikanyl injektion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.777 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. november 2012

Anonym trådstarter

Er så ked! Har været til læge vagten i morges med bronkitis, lungebætændelse og astmaandfald (som lægerne elles for 10 år siden sagde jeg ikke havde mere) var/er gravid i uge 4 men højst sandsynlig ikke mere. Fik en indsprøjtning for at kunne trække vejret og blev oplyst om min lille spir højst sandsynlig ville gå til nu. Havde allerede symptomer og knytter mig til den ;( men hvad nu hvis den overlever, hvad så, bliver den så misdannet. Er så ked og fortvivlet og prøver hele tiden på at lede efter et lille håb. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

tarkoflen

Åhh det lyder ikke rart

Jeg kan desværre ikke hjælpe med det medicinske, håber der er en anden der kan!

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Åhh det lyder ikke rart

Jeg kan desværre ikke hjælpe med det medicinske, håber der er en anden der kan!

Tak, åh det håber jeg der er en der kan  

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

slet ingen?

Anmeld

25. november 2012

come2

Anonym skriver:

Er så ked! Har været til læge vagten i morges med bronkitis, lungebætændelse og astmaandfald (som lægerne elles for 10 år siden sagde jeg ikke havde mere) var/er gravid i uge 4 men højst sandsynlig ikke mere. Fik en indsprøjtning for at kunne trække vejret og blev oplyst om min lille spir højst sandsynlig ville gå til nu. Havde allerede symptomer og knytter mig til den ;( men hvad nu hvis den overlever, hvad så, bliver den så misdannet. Er så ked og fortvivlet og prøver hele tiden på at lede efter et lille håb. 

Jeg fandt dette:

Graviditet og amning

Graviditet:

Bricanyl kan anvendes til gravide.

Er det på sygehuset de siger det kan være graviditeten går til?

Anmeld

25. november 2012

ann-kristina

Nej det skal du altså ikke være bange For. Jeg har lige slåget det op. Der står i medicinfortegnelsen at der "er data for 16000 gravide i 1. Trimester hvor der ikke er tegn på øget risiko". Så bare rolig der burde  ikke være sket noget!

Anmeld

25. november 2012

Swerg

Sikke noget pladder.. Selvfølgelig sker der ikke noget ! Jeg tog bricanyl hver dag under graviditet og var også indlagt hvor jeg gik injektioner .. Min søn er yderst velfungerende. 

Anmeld

25. november 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Helt rolig nu! Det er ikke sikkert det går ud over graviditeten at du har fået Bricanyl for at hjælpe på din vejrtræking...

Jeg har været inde for at kigge på medicin.dk og Bricanyl bruges også som vehæmmende stof til truende for tidlig fødsel så selvom det selvfølgelig aldrig er ufarligt er det et stof der rent fantisk anvendes og er klassificeret som at kunne anvendes i graviditeten.

medicin.dk skriver dette omkring brugen af Bricanyl, både generelt og under graviditet.

Hvem er det, der har fortalt dig, at det skulle bevirke at du nu får en abort og et misdannet foster?

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Helt rolig nu! Det er ikke sikkert det går ud over graviditeten at du har fået Bricanyl for at hjælpe på din vejrtræking...

Jeg har været inde for at kigge på medicin.dk og Bricanyl bruges også som vehæmmende stof til truende for tidlig fødsel så selvom det selvfølgelig aldrig er ufarligt er det et stof der rent fantisk anvendes og er klassificeret som at kunne anvendes i graviditeten.

medicin.dk skriver dette omkring brugen af Bricanyl, både generelt og under graviditet.

Hvem er det, der har fortalt dig, at det skulle bevirke at du nu får en abort og et misdannet foster?

årh tak alle sammen, i giver mig håb! Det var lægevagten som sagde det. Hun var ellers supersød og grundig. hun sagde jeg må ikke give det til gravide, men når du ikke er længere henne sker der det at det højst sandsynlig går til. 

Anmeld

25. november 2012

Anonym trådstarter

Magic skriver:

Sikke noget pladder.. Selvfølgelig sker der ikke noget ! Jeg tog bricanyl hver dag under graviditet og var også indlagt hvor jeg gik injektioner .. Min søn er yderst velfungerende. 

Og der findes kun en slags? Eller kunne det værre noget andet du fik? Altså med samme navn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.