Anonym skriver:
Er så ked! Har været til læge vagten i morges med bronkitis, lungebætændelse og astmaandfald (som lægerne elles for 10 år siden sagde jeg ikke havde mere) var/er gravid i uge 4 men højst sandsynlig ikke mere. Fik en indsprøjtning for at kunne trække vejret og blev oplyst om min lille spir højst sandsynlig ville gå til nu. Havde allerede symptomer og knytter mig til den ;( men hvad nu hvis den overlever, hvad så, bliver den så misdannet. Er så ked og fortvivlet og prøver hele tiden på at lede efter et lille håb.
Helt rolig nu! Det er ikke sikkert det går ud over graviditeten at du har fået Bricanyl for at hjælpe på din vejrtræking...
Jeg har været inde for at kigge på medicin.dk og Bricanyl bruges også som vehæmmende stof til truende for tidlig fødsel så selvom det selvfølgelig aldrig er ufarligt er det et stof der rent fantisk anvendes og er klassificeret som at kunne anvendes i graviditeten.
medicin.dk skriver dette omkring brugen af Bricanyl, både generelt og under graviditet.
Hvem er det, der har fortalt dig, at det skulle bevirke at du nu får en abort og et misdannet foster?

Anmeld