gravid og forandring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. november 2012

young-mother

jeg er 2 gangs gravid og har en uro i maven /: jeg er 21 uger og føler konstant efter jeg har spist at jeg får snorren og sur opstød... og får det vildt dårligt.. kan og har altid spist meget, men lige de 2 sidste dage er min mave blevet underlig...er også blevet meget træt... er det normalt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Tulle83

young-mother skriver:

jeg er 2 gangs gravid og har en uro i maven /: jeg er 21 uger og føler konstant efter jeg har spist at jeg får snorren og sur opstød... og får det vildt dårligt.. kan og har altid spist meget, men lige de 2 sidste dage er min mave blevet underlig...er også blevet meget træt... er det normalt???

Jeg kan også opleve at blive dårlig og få sure opstød nogle gange og jeg er ligeså langt henne som dig.

Umiddelbart vil jeg mene at det er fordi, at maven er blevet skubbet opad, og derfor ikke kan indeholde de samme mængder som før vi blev gravide. De sure opstød og halsbrand erogså følger heraf, og det er meget normalt (læs evt. gravid uge for uge)

Mit bedste råd er nok at prøve at spise mindre men fleremåltider i løbet af dagen. Og får du sure opstød/halsbrand, så virker det at spise kiks, eller drikke et glas mælk Virker i hvert fald på mig.

Hvis det er helt galt, skal du måske kontakte læge eller jordemoder?

Anmeld

25. november 2012

Nille-pigen

young-mother skriver:

uhh... sådan havde jeg det faktisk gennem hele min sidste graviditet... det er så surt... jeg endte så kun med at tage 2½ ig på i alt...

krydser fingre for at det snart går over for dig så du ikke skal døje med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.