krise i blockbuster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juni 2009

bette

aghh.. så skete det..
skulle ind og aflevere nogle film.. og købe lidt guf til i aften..

mikkel render så rundt og griner og jeg løber efter ham som jeg plejer.. (ja vi handler ret ofte i bb )
lige pludselig smutter drengen fra mig.. og spæner så hurtigt han kan (hold da fast den dreng kan sku flytte benene når han virkelig vil..)
han styre hen mod disken... og jeg råber neeej mikkel bliv her!!

drengen spurter videre og ind bag disken med mig lige i hælene..
piiiiinligt..!!! mor her har ik styr på sin unge..

og sig mig engang trine hvor var du liiiiige til at redde lille mig..????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

Sweet1978

Ha ha det tror jeg de fleste har prøvet, sidst vi var ude og spise med mine forældre på Holsted kro, var ungerne i legerummet men ligepludselig gik det op for mig at Danielle manglede og jeg måtte helt ud i køkkenet og hente hende. Kokkene grinde højlydt af mig - Pinligt, men de kunne jo også bare lukke døren ikke.....

Anmeld

7. juni 2009

BellaT

Ha Ha Ha!
Kender det og skuler skummelt til de mødre, der kommer gående med deres små børn i en åbenbart usynlig snor ude i storcenteret. Kæææft, det ser træls ud! Hvorfor kan jeg ikke få min dreng til at gå sådan. Lige ved siden af mig hele tiden. Øv. 

Anmeld

8. juni 2009

Tynen

Gud, var det dig de stod og grinte af derinde

Ej, han er ikke det første barn der render om bag ved disken for at kigge.
Selv MariaE´s William kunne ikke stå for fristelsen mens hans mor stod og blandende slik - Puuuha! 

Anmeld

8. juni 2009

Nadi

Jeg tror bare fristelserne er for store i BB, Oliver gik også en dag amok på Guitar Hero's så Mikkel er ikke den eneste vildbasse der render løbsk derinde -bare rolig

Anmeld

8. juni 2009

Kaufie

Hehe - sådan en scene lavede William og jeg også på Hjallerup Marked i lørdags.

Claus var gået ud til bilen efter W's vandflaske - og imellemtiden skiftevis løber William storgrinende væk fra mig og barnevogn og bliver hentet tilbage til vognen under min arm mens han forsøger at bide/slå/nikke mig skaller alt imens han skriger højere end hvinene fra tivoliet.....om og om igen..... Med de dertilhørende sigende blikke fra ALLE andre (måske har de været medlidende, men der var ihvert fald drønvarmt....) Og manden kunne ikke finde bilen

½ time senere var vi på vej hjem.....40 kr fattigere for 45 mins parkering på en mark....

Anmeld

8. juni 2009

linemus

Kaufi:
Nå, så var det ham, vi hørte Signe og Nanna var bare bundet til klapvognen, og så var der én voksen på Sebastian konstant, for hvor var der bare mange mennesker!! Jeg skulle i hvert fald ikke til at efterlyse børn i det kaos. De kom kun op for at prøve det lille tog, og så var det ellers bare at blive proppet ned i vognen igen. Vi var der så i 3 timer, men det gik vha. bestikkelse i form af cheroos (som jeg hverken kan huske hvad hedder eller kan stave til), vindruer, samt nye drikkedunke med vand til en 5'er.

Anmeld

8. juni 2009

Kaufie

linemus skriver:

Kaufi:
Nå, så var det ham, vi hørte Signe og Nanna var bare bundet til klapvognen, og så var der én voksen på Sebastian konstant, for hvor var der bare mange mennesker!! Jeg skulle i hvert fald ikke til at efterlyse børn i det kaos. De kom kun op for at prøve det lille tog, og så var det ellers bare at blive proppet ned i vognen igen. Vi var der så i 3 timer, men det gik vha. bestikkelse i form af cheroos (som jeg hverken kan huske hvad hedder eller kan stave til), vindruer, samt nye drikkedunke med vand til en 5'er.

OMG - respekt til jer.....for overhovedet at turde tage derop....

Jeg var helt sikker på William ALDRIG skulle have en lillebror/søster efter lørdag formiddag..... Hvordan F...... skal man dog kunne holde styr på 3 når man ikke engang kan på én???

Nu tror jeg nok han skal få en søsken - men det er ikke sikkert de kommer på Marked....

Anmeld

8. juni 2009

linemus

Kaufie skriver:

OMG - respekt til jer.... .for overhovedet at turde tage derop....

Jeg var helt sikker på William ALDRIG skulle have en lillebror/søster efter lørdag formiddag..... Hvordan F...... skal man dog kunne holde styr på 3 når man ikke engang kan på én???

Nu tror jeg nok han skal få en søsken - men det er ikke sikkert de kommer på Marked....

...for ikke at nævne, at vi også lige sprang middagsluren over Så det var 3 stks trætte unger, der hurtigt faldt i søvn i bilen på den korte tur hjem.

Indrømmer også, at vi gik og snakkede om, hvor dejligt det blev, når vi engang skulle alene, kun os to, dig og mig, uden børn, derop igen og alle mulige andre steder hen  Bare det at kunne købe en stor vaffelis når man vil uden at tænke på, at der så vil være 3 x skrigende børn, der også skal ha', og allerede der opgive. Eller kunne gå afslappet rundt med hinanden i hånden og kigge på det man har lyst til, og ikke høre på tøser der hiver hinanden i håret eller den unge mands brokkeri ("jeg haaader det her sted" - hestemarken, hvor man ikke kan prøve noget). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.