Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Juuubiiii TILLYKKEE
Alt held og lykke til jer.
Anonym skriver: Godmorgen skønne kvinder Nu er det 3. morgen i træk jeg tester positvt, og nr. 2 streg bliver tydligere og tydligere (4+2) Efter 11 måneders forsøg med en missed abortion i sommers og en missed abortion inden vi fik vores datter, ser det nu ud til, at lykkens gudinde tilsmiler os igen Den lille spire SKAL bare blive derinde denne gang Undrer mig dog over, at jeg ingen symptomer har udover træthed, men det skal jeg jo nok bare være glad for (så længe det varer) Er jublende lykkelig - så kryds at hvad I kan for at den bliver der denne gang Wabadabadooooooo
Godmorgen skønne kvinder Nu er det 3. morgen i træk jeg tester positvt, og nr. 2 streg bliver tydligere og tydligere (4+2) Efter 11 måneders forsøg med en missed abortion i sommers og en missed abortion inden vi fik vores datter, ser det nu ud til, at lykkens gudinde tilsmiler os igen Den lille spire SKAL bare blive derinde denne gang Undrer mig dog over, at jeg ingen symptomer har udover træthed, men det skal jeg jo nok bare være glad for (så længe det varer) Er jublende lykkelig - så kryds at hvad I kan for at den bliver der denne gang Wabadabadooooooo
Stort tillykke
Jeg kan se det er de der teste man kan få i Lidl, vil bare spørge hvor længe der gik før du kunne se et positivt resultat?
Kæmpe tillykke!!!
for at den bliver der denne gang!!!!
Stort tillykke med de to fine streger
Tillykke med det ♥
TrineMine86 skriver: wuhuu stort tillykke Tror godt jeg ved hvem du er Krydser for at det hele går godt denne gang.. Knus
wuhuu stort tillykke Tror godt jeg ved hvem du er Krydser for at det hele går godt denne gang.. Knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128