søger et godt råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. november 2012

dukke

hej piger 

jeg har et meget stort problem synes jeg selv vær gang jeg hoster og nyser så tisser jeg i min bukser og jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre 

og ja jeg laver knibeøvlser 

knus mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

dukke

dukke skriver:

hej piger 

jeg har et meget stort problem synes jeg selv vær gang jeg hoster og nyser så tisser jeg i min bukser og jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre 

knus mig 

?

Anmeld

25. november 2012

dukke

dukke skriver:

hej piger 

knus mig 

?

Anmeld

25. november 2012

banana3

dukke skriver:

hej piger 

knus mig 

Jeg kan ikke hjælpe, men prøv at få en tid ved din læge ? H*n må helt sikkert kunne hjælpe

Anmeld

25. november 2012

Drømme

Hvor langt er du i graviditeten ?

lyder umiddelbart som om du skal igan med bækkenbundsøvelser

Anmeld

25. november 2012

dukke

Drømme skriver:

Hvor langt er du i graviditeten ?

lyder umiddelbart som om du skal igan med bækkenbundsøvelser

jeg er 26 + 3 og har lavet de øvelser siden jeg fødte min søn for 2 år siden

Anmeld

25. november 2012

Drømme

dukke skriver:

jeg er 26 + 3 og har lavet de øvelser siden jeg fødte min søn for 2 år siden

Så tror jeg jeg ville tage et smut til lægen

Anmeld

25. november 2012

dukke

ja det må jeg nok heller da det er surt at skulle ha skifte tøj med når jeg skal ud 

Anmeld

25. november 2012

Steinbrenner

Det kan have noget at gøre med hvor længe du har hostet, jeg har selv lige været igennem en længere forkølelse, hvor jeg hostede i flere uger, til sidst blev min bækkenbund meget slap og jeg måtte gå med bind i 14 dage ca. Min læge førtalte mig at det var fordi at min bækkenbund var blevet overbelastet af at hoste i så lang tid.

Det er helsdigvis over nu og jeg kan sagtens hoste og nyse uden at skulle have bind på, men det tog da lige et stykke tid før min bakkenbund var stærk nok til at klare presset igen

Anmeld

25. november 2012

dukke

Steinbrenner skriver:

Det kan have noget at gøre med hvor længe du har hostet, jeg har selv lige været igennem en længere forkølelse, hvor jeg hostede i flere uger, til sidst blev min bækkenbund meget slap og jeg måtte gå med bind i 14 dage ca. Min læge førtalte mig at det var fordi at min bækkenbund var blevet overbelastet af at hoste i så lang tid.

Det er helsdigvis over nu og jeg kan sagtens hoste og nyse uden at skulle have bind på, men det tog da lige et stykke tid før min bakkenbund var stærk nok til at klare presset igen

tak jeg kom til at tænke på om det også kan skyldes min bækkenløsning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.