Overtøj til vinterbaby (hjælp..!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

Skouboe

Vi brugte en cuddlepose i autostolen og en voksipose i barnevognen, og så huer og de der tykke, bløde strømper på hænderne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Camilla..

Giraffen skriver:

i den prisklasse tror jeg hellere jeg ville anbefale en voksi, da de kan være i den noget længere tid

det ville jeg så ikke anbefale

vi brugte stort set aldrig vores voksi.

og den her synes jeg personligt også er smarter, hvis baby er ked og skal op eller noget lign.

Anmeld

25. november 2012

Laulund87

Maria er fra den 8. december og hun sov i en babyflyverdragt.. Hun var et koldt barn så en fleecedragt var ikke nok.

Vi har heller ikke brugt voksipose/sleebee for den ville hun ikke ligge i.

Anmeld

25. november 2012

Giraffen

Camilla.. skriver:

det ville jeg så ikke anbefale

vi brugte stort set aldrig vores voksi.

og den her synes jeg personligt også er smarter, hvis baby er ked og skal op eller noget lign.

det er måske en smags sag - vi ELSKER og bruger voksien hver gang hun skal ud at sove (2 gange om dagen) og den er nem lige at flytte over i klapvognen også

Anmeld

25. november 2012

Camilla..

Giraffen skriver:

det er måske en smags sag - vi ELSKER og bruger voksien hver gang hun skal ud at sove (2 gange om dagen) og den er nem lige at flytte over i klapvognen også

Det er det

Vores søn ville heller ikke lægge i den.

Men, kender rigtig mange som har været glade for en voksi pose

Anmeld

2. december 2012

Pige2009

Månsson skriver:

Laura vil desværre ikke sin voksi mere men udbød og uld strømpebukser og en meri ulddragt så spiller det

Fantastisk

Anmeld

2. december 2012

lycly

Jeg ville bare bruge en fleecedragt. Det jo begrænset hvor meget en lille baby skal være udenfor, og NÅR de er udenfor er det jo oftest kun til og fra en bil eller i barnevognen. Og når de er i barnevognen har de jo bare en dundyne over sig og så har de det helt fint Hvis du er i tvivl i starten og lige skal lure om du har et varmt eller ikke så varmt barn, så giv ham/hende en uldbody på, så er du SIKKER på at h*n holder varmen

Hvis du har en voksi/drømmepose i barnevognen så behøver baby ikke have fleecedragt på. Bare en lille hue og evt sokker på hænderne

Anmeld

2. december 2012

modesty

Jeg sværgede til min voksi hele sidste vinter (min dreng er fra oktober). Det er simpelthen så nemt at de bare skal i voksien i deres bomuldstøj uden alt muligt ekstra overtøj. En lille hue og et par vanter fordi han insisterede på at have hænderne over posen - det var dét. Når jeg så hvor meget de andre mødre i mødregruppen oksede med deres fleecedragter og flyverdragter o.s.v., var jeg virkelig glad for mit valg.

Køb en med sommerdyne så du også kan bruge den hen over sommeren.

De findes brugt på dba for cirka 500 kr. (plus man sparer jo en lift).

Anmeld

2. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
modesty skriver:

Jeg sværgede til min voksi hele sidste vinter (min dreng er fra oktober). Det er simpelthen så nemt at de bare skal i voksien i deres bomuldstøj uden alt muligt ekstra overtøj. En lille hue og et par vanter fordi han insisterede på at have hænderne over posen - det var dét. Når jeg så hvor meget de andre mødre i mødregruppen oksede med deres fleecedragter og flyverdragter o.s.v., var jeg virkelig glad for mit valg.

Køb en med sommerdyne så du også kan bruge den hen over sommeren.

De findes brugt på dba for cirka 500 kr. (plus man sparer jo en lift).

Helt enig.

til TS: Min dreng sover bare i det tøj han nu har på. Nogle gange må noget af tøjet af inden han kommer i voksien. Det er dejlig nemt

Jeg købte min brugt i den blå avis til 200kr. Den er kun blevet brugt en vinter og fremstår som ny.

Anmeld

5. december 2012

Fine_007

Tusind, tusind tak for svarene!! 

Føler, at jeg har MEGET mere styr på det der med vinterovertøj nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.