Overtøj til vinterbaby (hjælp..!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.649 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. november 2012

Fine_007

Godaften ladies 

Jeg synes det er svært at hitte ud af, hvad man lige gør med vinter overtøj til et nyfødt barn (har termin d. 21 februar)..

Hvad gjorde I i forhold til overtøj og nyfødt baby? Købte I en decideret flyverdragt, en kørerpose, "bamsedragten" eller noget helt tredje?? 

Og hvor længe havde jeres små vintertøj på? jeg tænker i forhold til overgangen fra vinter til forår.. 

Hilsner en temmelig forvirret, kommende mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

L&V

Fine_007 skriver:

Godaften ladies 

Jeg synes det er svært at hitte ud af, hvad man lige gør med vinter overtøj til et nyfødt barn (har termin d. 21 februar)..

Hvad gjorde I i forhold til overtøj og nyfødt baby? Købte I en decideret flyverdragt, en kørerpose, "bamsedragten" eller noget helt tredje?? 

Og hvor længe havde jeres små vintertøj på? jeg tænker i forhold til overgangen fra vinter til forår.. 

Uld uld og uld i alle lag.. Det er simpelthen fantastisk

Anmeld

24. november 2012

Clisolka

Fine_007 skriver:

Godaften ladies 

Isabella er født den 30/10 - der købte jeg en fleecedragt til barnevognen. Hun var helt varm når hun kom ind fra lur - nu skal det siges at hun er et meget varmt barn  Sidste vinter lå hun i både fleecedragt og kørepose i sin barnevogn i vuggestuen 

Anmeld

24. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min dreng er fra 15 oktober, og han sov i en fleecedragt den første vinter uden, at være kold på noget tidspunkt. Han lå desuden i sin lift i barnevognen.

Anmeld

24. november 2012

Fine_007

Tak, for de gode råd!

Uld og en fleccedragt lyder som et rigtig godt alternativ til en flyverdrag.. 

Anmeld

25. november 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min søn er født 16. februar, og jeg havde en flyverdragt til ham (han sov ikke udenfor i barnevognen, så det var kun, når vi var ude at gå).

Da det blev knapt så koldt, kom han i en ulddragt

Og så elefanthue helt til april måned

Anmeld

25. november 2012

Pige2009

Månsson skriver:

Uld uld og uld i alle lag.. Det er simpelthen fantastisk

Enig! Laura havde kun en uldtrøje på som overtøj i sin Uld-voksipose. Det var virkelig genialt!

Anmeld

25. november 2012

Camilla..

Fine_007 skriver:

Godaften ladies 

Malik fik denne her http://www.prinsesserogpirater.dk/shop/canada-goos e-baby-116119p.html

Det bedste køb nogensiden. Han kunne bare ha' en heldragt eller body på. Ikke trøjer osv!

Anmeld

25. november 2012

L&V

Baagøe skriver:

Enig! Laura havde kun en uldtrøje på som overtøj i sin Uld-voksipose. Det var virkelig genialt!

Laura vil desværre ikke sin voksi mere men udbød og uld strømpebukser og en meri ulddragt så spiller det

Anmeld

25. november 2012

Giraffen

Camilla.. skriver:

Malik fik denne her http://www.prinsesserogpirater.dk/shop/canada-goos e-baby-116119p.html

Det bedste køb nogensiden. Han kunne bare ha' en heldragt eller body på. Ikke trøjer osv!

i den prisklasse tror jeg hellere jeg ville anbefale en voksi, da de kan være i den noget længere tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.