uhh ubehagelig termindag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg mistede min svigerfar pludselig i sommer. Det er lige gået op for mig at jeg har termin på hans fødselsdag.

Synes det er lidt uhyggeligt og ved ikke helt hvad jeg skal mene om det. Det er jo hans første fødselsdag efter hans død.

Ville ikke noget med indlægget andet end at lufte mine tanker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Den lykkelige

Kan godt forstå det en underlig tanke og kan blive lidt svært på dagen.. men altså slet ikke sikkert det bliver den dag jo.. krydser fingre for det bliver en anden dag så..

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Kan godt forstå det en underlig tanke og kan blive lidt svært på dagen.. men altså slet ikke sikkert det bliver den dag jo.. krydser fingre for det bliver en anden dag så..

Jeg tror heller ikke det bliver den dag. Men bare tanken er nok til at gøre det lidt uhyggeligt.

Det lyder plat hvis man ikke er til det spirituelle, men jeg er ret spirituel og jeg fornemmer sommetider hans nærvær - det er som om han har en finger med i spillet her..

Anmeld

24. november 2012

tarkoflen

Kan godt forstå, at det er lidt ubehageligt, men måske den kan vendes til, at han på en eller anden måde stadig er med jer så? Hvad siger din kæreste til det?

Anmeld

24. november 2012

Den lykkelige

Anonym skriver:

Jeg tror heller ikke det bliver den dag. Men bare tanken er nok til at gøre det lidt uhyggeligt.

Det lyder plat hvis man ikke er til det spirituelle, men jeg er ret spirituel og jeg fornemmer sommetider hans nærvær - det er som om han har en finger med i spillet her..

Jamen jeg tror helt bestemt på sådan noget, så måske du har ret.. men vi må håbe baby kommer en anden dag

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Kan godt forstå, at det er lidt ubehageligt, men måske den kan vendes til, at han på en eller anden måde stadig er med jer så? Hvad siger din kæreste til det?

Jeg er i 15. uge så det siger måske lidt om hvad han siger at vi først har opdaget det nu Han er ikke god til datoer og virker ret upåvirket af det.
Tænker mere hans mor - som stadig er meget udkørt efter hans død.

Anmeld

24. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg er i 15. uge så det siger måske lidt om hvad han siger at vi først har opdaget det nu Han er ikke god til datoer og virker ret upåvirket af det.
Tænker mere hans mor - som stadig er meget udkørt efter hans død.

Ja det kan blive hårdt for hende! Måske l ikke skal sige datoen, men enten dagen før eller efter og så håbe hun siger, at det kunne være et dejligt minde, hvis det blev på svigerfars fødselsdag... Synes det ville være værre hvis det var på dødsdagen eller dagen for begravelsen tror jeg! Det er ikke ligefrem dage man har lyst til at blive mindet om hvert år!

Anmeld

24. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Ja det kan blive hårdt for hende! Måske l ikke skal sige datoen, men enten dagen før eller efter og så håbe hun siger, at det kunne være et dejligt minde, hvis det blev på svigerfars fødselsdag... Synes det ville være værre hvis det var på dødsdagen eller dagen for begravelsen tror jeg! Det er ikke ligefrem dage man har lyst til at blive mindet om hvert år!

Hun spurgte hvilken dato jeg var sat til og da min kæreste sagde det blev hun helt tavs og spurgte om han ikke var klar over hvilken dag det var. Så måtte kæresten ud i en lang forklaring om hvor dårligt han husker sådanne dage osv osv osv.

Anmeld

24. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Hun spurgte hvilken dato jeg var sat til og da min kæreste sagde det blev hun helt tavs og spurgte om han ikke var klar over hvilken dag det var. Så måtte kæresten ud i en lang forklaring om hvor dårligt han husker sådanne dage osv osv osv.

Åhh stakkels svigermor, det var heller ikke sjovt så

Det lyder til, at det ville være svært for hende, hvis det bliver den dag... Men måske det hjælper at hun har så længe til at vænne sig til tanken! Og måske også kan nå frem til, at han så er lidt med alligevel, hvis nu det bliver den dag...

Men der må krydses finger, ja og ben, for at det ikke bliver den dag

Anmeld

24. november 2012

Dot D

Min mor døede to måneder efter, vi fik Sophie. Jeg havde og har perioder, hvor jeg savner hende rigtigt meget, og da vi begyndte at snakke om nummer to, så talte jeg frem og tilbage for at finde ud af, hvornår vi skulle igang, så vi kunne få et barn omkring min mors fødselsdag, bare for at have noget dejligt at huske hende på...

Men tiden gik, og jeg blev ikke gravid Jeg blev gravid noget tid efter "min plan", og jeg fik termin den 16.april, ok, jeg er også royalist, så dronningens fødselsdag var helt fin med mig

Jeg fik så denne gang svangerskabsforgiftning og var indlagt længe, og tilsidst ville lægerne ikke vente længere, og jeg blev sat igang torsdag, og jeg havde  så veer on/off hen til søndag, hvor jeg så fik vefremmende drop og det gjorde nas, for min krop var slet ikke klar

Da Sophus så endelig lå på min mave, kiggede jeg ud af vinduet, og det var begyndt at sne, og så slog det mig. DET VAR MIN MORS FØDSELSDAG Så Sophus fik samme fødselsdag som min elskede mor, sikke en dejlig dag, og nu sidder jeg og tuder, for det er bare dejligt, at kunne savne, mindes og glædes på den samme dag....

Jeg håber, din svigermor vil glædes over det, hvis det bliver på den dag, for det er nu noget ganske specielt og dejligt....

Undskyld den lange smøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.