Min mor døede to måneder efter, vi fik Sophie. Jeg havde og har perioder, hvor jeg savner hende rigtigt meget, og da vi begyndte at snakke om nummer to, så talte jeg frem og tilbage for at finde ud af, hvornår vi skulle igang, så vi kunne få et barn omkring min mors fødselsdag, bare for at have noget dejligt at huske hende på...
Men tiden gik, og jeg blev ikke gravid
Jeg blev gravid noget tid efter "min plan", og jeg fik termin den 16.april, ok, jeg er også royalist, så dronningens fødselsdag var helt fin med mig
Jeg fik så denne gang svangerskabsforgiftning og var indlagt længe, og tilsidst ville lægerne ikke vente længere, og jeg blev sat igang torsdag, og jeg havde så veer on/off hen til søndag, hvor jeg så fik vefremmende drop og det gjorde nas, for min krop var slet ikke klar
Da Sophus så endelig lå på min mave, kiggede jeg ud af vinduet, og det var begyndt at sne, og så slog det mig. DET VAR MIN MORS FØDSELSDAG

Så Sophus fik samme fødselsdag som min elskede mor, sikke en dejlig dag, og nu sidder jeg og tuder, for det er bare dejligt, at kunne savne, mindes og glædes på den samme dag....
Jeg håber, din svigermor vil glædes over det, hvis det bliver på den dag, for det er nu noget ganske specielt og dejligt....
Undskyld den lange smøre