Jeg overvejer min 1 tattoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

Dinna88

frkanonym skriver:

citere lige for KTP86, så du ser hendes svar til dig  

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Sophie90

KTP86 skriver:

Jeg går og overvejer min første tattoo ^^

Jeg ved ikke noget om priser,men har set at mange af jer herinde har været under nålen så i har måske en ide om hvad jeg skal have sparet op? Objektet vil kun være lidt større end en 5er og under objektet skal der være et navn på 11 bogstaver. Hvad tror i det vil koste? 

Mange er nok uenige i det jeg siger nu, men en god tattovør koster ikke under 1000 kr i timen, og de har for det meste en mindste pris på omkring 500 kr

Anmeld

25. november 2012

KTP86

Det er naturligvis ikke det her der er planen,men har lige hurtigt lavet det i paint for at give en ide om hvad det skal være. Objektet som irl ikke er et hjerte skal være på størrelse med en 5er. Tallene er bogstaver irl  

1000 kr er en fin pris for et minde for livet ^^

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2012

tarkoflen

Jeg tror det vigtigste er at du undersøger nøje hvordan den tatovør er, som du overvejer! Har en kammerat der fik lavet en virkeligt ærgelig tatovering, som måtte rettes op på på bedste vis, men helt godt bliver det aldrig!

Hvor er det du bor henne?

Har hørt om en god en i Kbh og har en kammerat der er ret glad for en i Silkeborg

Anmeld

25. november 2012

KTP86

Nordsjælland,kbh er en kort biltur herfra ^^

Har set tilfælde der virkelig lignede skod hvor tattoveringen var delvist slidt efter en måneds tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.