Jeg overvejer min 1 tattoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.347 visninger
14 svar
1 synes godt om
24. november 2012

KTP86

Jeg går og overvejer min første tattoo ^^

Jeg ved ikke noget om priser,men har set at mange af jer herinde har været under nålen så i har måske en ide om hvad jeg skal have sparet op? Objektet vil kun være lidt større end en 5er og under objektet skal der være et navn på 11 bogstaver. Hvad tror i det vil koste? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Hvem?

KTP86 skriver:

Jeg ved ikke noget om priser,men har set at mange af jer herinde har været under nålen så i har måske en ide om hvad jeg skal have sparet op? Objektet vil kun være lidt større end en 5er og under objektet skal der være et navn på 11 bogstaver. Hvad tror i det vil koste? 

Aner ik hva prisen vil være, for det svinger vildt fra de forskellige bikser, jeg har selv 5 tattoos, har alle i forskellige størrelser og prisklasser, mener dog at have hørt, at der ikke er ret mange der vil starte nålen om for under en 500,-

Anmeld

24. november 2012

Den lykkelige

Hvem? skriver:

Aner ik hva prisen vil være, for det svinger vildt fra de forskellige bikser, jeg har selv 5 tattoos, har alle i forskellige størrelser og prisklasser, mener dog at have hørt, at der ikke er ret mange der vil starte nålen om for under en 500,-

Jeg har kun to tatoveringer og de har begge kostet under 500 kr  

Anmeld

24. november 2012

Hvem?

Den lykkelige skriver:

Jeg har kun to tatoveringer og de har begge kostet under 500 kr  

Anmeld

24. november 2012

Dinna88

spørgsmålet er nok snarere om du kan få et navn 11 bogstaver så småt Et af mine ord er  7 bogstaver, og det er lidt større end en 5. Og jeg vil bestemt ikke anbefale dig at få skriften mindre end min.  Og min er endda med een nål, utroligt fin skrift, meget tynde bogstaver

Men den bliver IKKE dyr. 

Anmeld

25. november 2012

FrkZier

KTP86 skriver:

tror desværre det bliver rigtig svært at få 11 bogstaver til at være så småt, og stadig være læseligt

men de fleste tatovøre har en startspris på 500kr. og så koster de fleste små tatoveringer et sted mellem 500-700 kr (alt efter hvor, farve, osv)

Anmeld

25. november 2012

Bertris

KTP86 skriver:

Det kommer an på maaaange ting. 
Noget steder starter på 800 kr, andre på 500. 
Men hvis det er en simpel tatovering der tager 10-30 min vil du typisk kun komme af med startprisen  

Anmeld

25. november 2012

KTP86

Så alt fra 400-800. Det er jo til at have med at gøre Må jeg se et bllede af de 7 bogstaver Dinna88?

Anmeld

25. november 2012

frkanonym

Dinna88 skriver:

spørgsmålet er nok snarere om du kan få et navn 11 bogstaver så småt Et af mine ord er  7 bogstaver, og det er lidt større end en 5. Og jeg vil bestemt ikke anbefale dig at få skriften mindre end min.  Og min er endda med een nål, utroligt fin skrift, meget tynde bogstaver

Men den bliver IKKE dyr. 

citere lige for KTP86, så du ser hendes svar til dig  

Anmeld

25. november 2012

Dinna88

KTP86 skriver:

Så alt fra 400-800. Det er jo til at have med at gøre Må jeg se et bllede af de 7 bogstaver Dinna88?

https://www.baby.dk/debat/113230pi1/ordet-er-frit/seee-min-nye-tatovering.aspx - her er min tatovering. Familia er 7 bogstaver. Det sidste ord er 10 bogstaver.

Du skal tænke på, at den skal teges op et par gange, fordi blækket tværer ud, så at sige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.