Ubehag i graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. november 2012

Lund18

I hvilken uge kunne i mærke forskelligt ubehag,, ? 

Jeg har hovedpine om morgen og igen sidst på aftenen, drikker dog en masse vand som får det nogenlunde til at stoppe nogenlunde, da jeg ikke ønsker at spise hovedpine piller for så lidt. 

Desuden få jeg lidt kvalmefølelse, en klump i halsen et par gange om dagen. Men dog ikke så slemt at jeg kan kaste op. og syntes konstant jeg har en "grim" smag i munden, svært at forklare...

Er det virkelig normalt så tidligt i graviditeten?? (5+0)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

FrkZier

Lund18 skriver:

I hvilken uge kunne i mærke forskelligt ubehag,, ? 

Jeg har hovedpine om morgen og igen sidst på aftenen, drikker dog en masse vand som får det nogenlunde til at stoppe nogenlunde, da jeg ikke ønsker at spise hovedpine piller for så lidt. 

Desuden få jeg lidt kvalmefølelse, en klump i halsen et par gange om dagen. Men dog ikke så slemt at jeg kan kaste op. og syntes konstant jeg har en "grim" smag i munden, svært at forklare...

Er det virkelig normalt så tidligt i graviditeten?? (5+0)  

ja det er normalt

Anmeld

24. november 2012

Camilla30

Jep det er normalt og symptomerne kan meget let tage til de næste 14-dages tid. Hvis hovedpinen bliver ved eller værre kan du kontakte din læge, man kan få akupunktur eller andre 'ufarlige' lindringer så man er fri for at overveje hovedpinepiller under graviditeten  Håber du får en god graviditet, hilsner fra Camilla. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.