Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg vil gerne have en tricker, men den vil ikke samarbejde med mig - jeg benytter mig af den side de anbefaler herinde, men den vil ikke vælge muligheden 2013..
Er der nogle der har en god side??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Projekt baby skriver: Hej Jeg vil gerne have en tricker, men den vil ikke samarbejde med mig - jeg benytter mig af den side de anbefaler herinde, men den vil ikke vælge muligheden 2013.. Er der nogle der har en god side??
Det er sådan en smart figur, så fortæller hvor langt du er henne.. tjek min profil, og kig under graviditet - der står hvor langt jeg er henne..
Det hedder en ticker men bortset fra det ved jeg ikke hvordan den de anbefaler herinde virker.
Ellers så brug den her: http://tickers.baby-gaga.com/pregnancy.php
jeg bruger bare lilypie.com det fungere fint
FrkZier skriver: jeg bruger bare lilypie.com det fungere fint
Bare til info - man kan ikke se en ticker hos dig
Projekt baby skriver: DHej Jeg vil gerne have en tricker, men den vil ikke samarbejde med mig - jeg benytter mig af den side de anbefaler herinde, men den vil ikke vælge muligheden 2013.. Er der nogle der har en god side??
DHej
K&S skriver: Bare til info - man kan ikke se en ticker hos dig
nej det jeg klar over, er ikke plus medlem, men har den i min profiltekst
FrkZier skriver: nej det jeg klar over, er ikke plus medlem, men har den i min profiltekst
Super
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128