dispensationsansøgning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2012

Frøken J.

Lunae skriver:

Jeg fandt lige min. Den er på 2/3 side. Jeg har fortalt om mine uddannelsesforløb og overvejelser omkring dem og så har jeg skrevet at jeg nu har fundet ud af at det er lærerfaget jeg brænder for og at mine erfaringer fra mine tidligere uddannelser gør mig topkvalificeret!

Jeg tror jeg vil sige en side max til mig selv så. Det er vel også typisk på den længde en ansøgning er, så må jeg lige prøve mig frem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Lunae

Frøken J. skriver:

Jeg tror jeg vil sige en side max til mig selv så. Det er vel også typisk på den længde en ansøgning er, så må jeg lige prøve mig frem!

Skal du sende dispensationen sammen med den anden ansøgning?

Anmeld

23. november 2012

Frøken J.

Lunae skriver:

Skal du sende dispensationen sammen med den anden ansøgning?

Ja, det fik jeg indtryk af - Altså hun sagde der var sådan et dispensationsark jeg skulle udfylde, og derudover også gerne sende en motiveret ansøgning sammen med

Anmeld

23. november 2012

Lunae

Frøken J. skriver:

Ja, det fik jeg indtryk af - Altså hun sagde der var sådan et dispensationsark jeg skulle udfylde, og derudover også gerne sende en motiveret ansøgning sammen med

Ja - det gjorde jeg også! Så dispensationen skal være en appetizer til den rigtige, men stadig skal der jo være nok til ar vurdere dig

Anmeld

23. november 2012

Frøken J.

Lunae skriver:

Ja - det gjorde jeg også! Så dispensationen skal være en appetizer til den rigtige, men stadig skal der jo være nok til ar vurdere dig

Jeg tror jeg ringer igen, når vi kommer tættere på. Men jeg er ikke sikker på det er det jeg vil endnu, for egentlig ville jeg gerne være jordemoder, men der har jeg ikke en gang det rigtige snit og mangler et fag, hvis nu vi ser bort fra det med 3. gangsreglen, så det kommer ikke til at ske, det ved jeg godt..

Anmeld

23. november 2012

Lunae

Frøken J. skriver:

Jeg tror jeg ringer igen, når vi kommer tættere på. Men jeg er ikke sikker på det er det jeg vil endnu, for egentlig ville jeg gerne være jordemoder, men der har jeg ikke en gang det rigtige snit og mangler et fag, hvis nu vi ser bort fra det med 3. gangsreglen, så det kommer ikke til at ske, det ved jeg godt..

Men har du nok su? Hvor langt er du med psykologi? Hvad læste du inden?

Anmeld

23. november 2012

Frøken J.

Lunae skriver:

Men har du nok su? Hvor langt er du med psykologi? Hvad læste du inden?

Ja, det burde jeg have. Jeg har læst psykologi i kun ét år, så et års barsel (fødselsklip) og nu på orlov med depression (får ekstra klip for denne tid). Jeg læste Engelsk i 2 måneder..

Anmeld

23. november 2012

Lunae

Frøken J. skriver:

Ja, det burde jeg have. Jeg har læst psykologi i kun ét år, så et års barsel (fødselsklip) og nu på orlov med depression (får ekstra klip for denne tid). Jeg læste Engelsk i 2 måneder..

Okay, det kan jeg godt se jeg håber at du finder ud af hvad du vil! Jeg var/er selv ret forvirret. Synes også socialrådgiver lød vildt spændende, men nu blev det lærer.

Anmeld

23. november 2012

Frøken J.

Lunae skriver:

Okay, det kan jeg godt se jeg håber at du finder ud af hvad du vil! Jeg var/er selv ret forvirret. Synes også socialrådgiver lød vildt spændende, men nu blev det lærer.

Der er så mange ting man kan, og det er jo bare surt når man finder ud af det for sent, så mange muligheder er lukket ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.