dispensationsansøgning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.605 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. november 2012

Frøken J.

nogen der har erfaring med at skrive en sådan? til et uddannelsessted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Lunae

Frøken J. skriver:

nogen der har erfaring med at skrive en sådan? til et uddannelsessted?

Hvad skal du søge dispensation for?

Anmeld

23. november 2012

Frøken J.

Lunae skriver:

Hvad skal du søge dispensation for?

for at jeg falder for 3. gangs reglen

Anmeld

23. november 2012

Lunae

Frøken J. skriver:

for at jeg falder for 3. gangs reglen

Det har jeg erfaring med hvad mangler du hjælp til?

Anmeld

23. november 2012

Frøken J.

Lunae skriver:

Det har jeg erfaring med hvad mangler du hjælp til?

Havde du succes med den? Og skulle du skrive en motiveret ansøgning til? I så fald hvad lagde du vægt på? Det fik jeg i hvert fald at vide jeg skulle

Anmeld

23. november 2012

Lunae

Frøken J. skriver:

Havde du succes med den? Og skulle du skrive en motiveret ansøgning til? I så fald hvad lagde du vægt på? Det fik jeg i hvert fald at vide jeg skulle

Ja. Jeg søgte ind på læreruddannelsen og kom ind. Jeg lagde vægt på mine tidligere erfaringer inden for faget, samt mine tidligere uddannelser.

Hvad har du læst og hvad vil du søge ind på?

Anmeld

23. november 2012

Frøken J.

Lunae skriver:

Ja. Jeg søgte ind på læreruddannelsen og kom ind. Jeg lagde vægt på mine tidligere erfaringer inden for faget, samt mine tidligere uddannelser.

Hvad har du læst og hvad vil du søge ind på?

Jeg læser psykologi og overvejer sygeplejeskestudiet. Jeg har jo ikke nogle egentlige relevante erfaringer, omend min psykologiske viden selvfølgelig vil kunne bruges indenfor psykiatrien. Havde blandt andet biologisk psykologi, som både handlede om kroppens rent fysio-og biologisk, og også samspil mellem fx smerter og psyken, medicin mm. Da jeg talte med deres studievejledning sagde hun, at hun synes jeg skulle skrive hvorfor jeg ville skifte studie, fordi hun synes godt om min forklaring. Hvor lang var din ansøgning? Jeg har forsøgt at skrive et udkast bare sådan "for sjov", men jeg er dårlig til at fatte mig kort..

Anmeld

23. november 2012

Lunae

Frøken J. skriver:

Jeg læser psykologi og overvejer sygeplejeskestudiet. Jeg har jo ikke nogle egentlige relevante erfaringer, omend min psykologiske viden selvfølgelig vil kunne bruges indenfor psykiatrien. Havde blandt andet biologisk psykologi, som både handlede om kroppens rent fysio-og biologisk, og også samspil mellem fx smerter og psyken, medicin mm. Da jeg talte med deres studievejledning sagde hun, at hun synes jeg skulle skrive hvorfor jeg ville skifte studie, fordi hun synes godt om min forklaring. Hvor lang var din ansøgning? Jeg har forsøgt at skrive et udkast bare sådan "for sjov", men jeg er dårlig til at fatte mig kort..

Min var kun lidt over en halv side, som jeg husker det!

Anmeld

23. november 2012

Frøken J.

Lunae skriver:

Min var kun lidt over en halv side, som jeg husker det!

Haha shit!! Det er da ikke menneskeligt muligt for mig at formulere noget nogenlunde på en ½ side - Jeg er en kvinde af MANGE ord og LANGE forklaringer! Nå, men jeg har da noget tid at cutte mine 2 sider ned til en halv

Anmeld

23. november 2012

Lunae

Frøken J. skriver:

Haha shit!! Det er da ikke menneskeligt muligt for mig at formulere noget nogenlunde på en ½ side - Jeg er en kvinde af MANGE ord og LANGE forklaringer! Nå, men jeg har da noget tid at cutte mine 2 sider ned til en halv

Jeg fandt lige min. Den er på 2/3 side. Jeg har fortalt om mine uddannelsesforløb og overvejelser omkring dem og så har jeg skrevet at jeg nu har fundet ud af at det er lærerfaget jeg brænder for og at mine erfaringer fra mine tidligere uddannelser gør mig topkvalificeret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.