Rastløs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. november 2012

Bertris

Nu er jeg 23+4 og er forfærdelig rastløs. 

Jeg er sygmeldt indtil barsel pga. depression, men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tage mig til, børneværelset er klart, pusletasken er pakket, og jeg går bare og prøver at få tiden til at gå, men der er SÅ lang tid til marts hvor jeg har termin. Jeg føler jeg bliver sindsyg af bare at vente  
Mangler noget at tage mig til, kan ikke koncentrere mig nok til at læse, er træt af at se tv og vil bare gerne have noget konstruktivt at tage mig til  

Nogle forslag til hvad man kan få den lange ventetid til at gå med? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

serinasmor

Bertris skriver:

Nu er jeg 23+4 og er forfærdelig rastløs. 

Jeg er sygmeldt indtil barsel pga. depression, men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tage mig til, børneværelset er klart, pusletasken er pakket, og jeg går bare og prøver at få tiden til at gå, men der er SÅ lang tid til marts hvor jeg har termin. Jeg føler jeg bliver sindsyg af bare at vente  
Mangler noget at tage mig til, kan ikke koncentrere mig nok til at læse, er træt af at se tv og vil bare gerne have noget konstruktivt at tage mig til  

Nogle forslag til hvad man kan få den lange ventetid til at gå med? 

lær at strikke/hækle/sy

Der er flere fantastiske damer herinde der hækler både tæpper, bamser og andet legetøj

en scrapbog over graviditeten måske

Anmeld

23. november 2012

Bertris

serinasmor skriver:

lær at strikke/hækle/sy

Der er flere fantastiske damer herinde der hækler både tæpper, bamser og andet legetøj

en scrapbog over graviditeten måske

Det lyder nu ikke som en hel dårlig idé  

Anmeld

23. november 2012

LouiseRH

Har I nogle skabe/skuffer eller noget, der godt kunne trænge til en oprydning - tøj der sorteres eller noget i den stil? Ved godt at det er kedeligt arbejde, men så er det jo gjort

Men hækle/strikke/sy.. Hvis du lærer at hækle, kunne du jo evt. hækle nogle bamser til den bette?
Men ja.. Lav nogle kreative ting omkring din graviditet - evt. lave din egen barnets bog, som en scrapbog

Anmeld

23. november 2012

Bertris

LouiseRH skriver:

Har I nogle skabe/skuffer eller noget, der godt kunne trænge til en oprydning - tøj der sorteres eller noget i den stil? Ved godt at det er kedeligt arbejde, men så er det jo gjort

Men hækle/strikke/sy.. Hvis du lærer at hækle, kunne du jo evt. hækle nogle bamser til den bette?
Men ja.. Lav nogle kreative ting omkring din graviditet - evt. lave din egen barnets bog, som en scrapbog

Jeg har stort set lige sorteret vores tøj og ryddet op i kasser, skuffer og skabe  
Men tror jeg vil prøve at strikke et tæppe til den lille (har aldrig været god til at strikke ) 
Men når jeg har gjort det har jeg selvfølgelig slappet mere af  

Så det må være mit store projekt når jeg lige har fundet strikkepinde og garn  

Anmeld

23. november 2012

LouiseRH

Bertris skriver:

Jeg har stort set lige sorteret vores tøj og ryddet op i kasser, skuffer og skabe  
Men tror jeg vil prøve at strikke et tæppe til den lille (har aldrig været god til at strikke ) 
Men når jeg har gjort det har jeg selvfølgelig slappet mere af  

Så det må være mit store projekt når jeg lige har fundet strikkepinde og garn  

god idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.