Præventionsmiddel: Mirana (hormonspiralen) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2012

LilyMarleen

Jeg kan så heller ikke anbefale den, den for pestede mit liv med smerter i 6 måneder.. ALDRIG MERE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Lone Jakobsen

har næsten kun gode erfaringer med den.

da jeg havde den første gang, oplevede jeg slet ingen gener.

anden gang oplevede jeg en del stikkende smerter i den første måned. der har dog ikke været noget siden, og jeg har praktisk talt ingen mens, så jeg er ret godt tilfreds

Anmeld

23. november 2012

ano14316

Dejligt med lidt positivt... 

Jeg har fpet lagt den op d. 1/10 og jeg har pletblødt lige siden.. 

Og er evd at være træt af det.. 

Anmeld

23. november 2012

VIPpigen

Min røg ud efter en måned, og jeg fik aldrig en ny. Så efter et halvt år startede jeg op på p-piller igen... Jeg er så utilfreds med behandlingen fra producenten, for både min læge og jeg havde fat i dem, og efter 6 måneder gad jeg ikke kæmpe længere... 1200 kr brugt på en måned...

Anmeld

23. november 2012

celkt

jeg kan desværre heller ikke anbefale den, - eller kobberspiralen, for den sags skyld...

Jeg fik hormonsspiralen lagt op sidste efterår, og efter to mnd med kroniske smerter ala meget milde veer eller kraftige menssmerter, der bare blev værre og værre, og nærmest var som kramper tilsidst, samt en begyndene underlivsbetændelse, ja så blev lortet fisket ud igen, undskyld mit sprog.

Jeg fik den heldigvis lagt gratis som blødningsregulerende, det er da en trøst.

Jeg mener ikke, nogen former for hormoner er sundt for kvindekroppen, og går kun ind for barriere-prævention, altså pessar og/eller kondom...

Når vi ikke skal have flere børn, bliver der klippet noget, enten hos den ene eller der anden af os, så er det problem overstået.

Anmeld

23. november 2012

Mumto3

Min læge anbefalede den også, men jeg tør ikke med homoer. Selvom de virker lokalt, så kommer de jo ud i hele. Kroppen, og tanken om at få tørre slimhinder synes jeg heller ikke er tillokkende. Så jeg sagde nej tak.

Anmeld

23. november 2012

Skouboe

Jeg har haft min i snart 2 år og jeg pletblødte ret meget de første 8-9 måneder, men siden har der ikke været noget, og jeg er ganske tilfreds med den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.