Ingen kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2012

Victoria2013

LouiseRH skriver:

Man behøver ikke have kvalme for at være gravid

Den eneste måde jeg mærkede jeg var gravid på de første måneder, var, jeg var meget mere træt end normalt og de første par uger havde jeg ømme brystvorter

Det er også sådan jeg har haft det indtil videre... træthed og ømme bryster. Nogle gange er der måske en lille smule kvalme, men så hjælper det at spise en lille smule, så går det over. Har endnu ikke kastet op og håber på det fortsætter ligeså rart og nemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hejsa allesammen. 

Jeg er 4+4 i dag og har symptomer som træthed og lidt ømme bryster, men har ingen kvalme eller andre gener. Føler mig ikke specielt gravid. Er det normalt så tidligt? Bliver lidt nervøs når jeg ser at rigtig mange har enormt kvalme og gener så tidligt i graviditeten. Er der nogle af jer der heller ikke har kvalme og heller ikke følte sig særlig gravid da i var så kort henne? Håber i vil hjælpe.

Jeg blev først plaget af kvalme i uge 12, så du skal slet ikke være nervøs..

Og slipper du helt for kvalme, så er du jo bare HELDIIIG

Anmeld

23. november 2012

Annette A

De gange jeg har været gravid har jeg ikke fået kvalme før ca. uge 7. Derefter har jeg så næsten haft kvalme konstant. Så tror bestemt du kan nå det endnu.

Der er dog også nogen der aldrig rigtig får kvalme. Men forstår til fulde din bekymring. Den har jeg også haft hver gang, også selvom jeg havde oplevet det før. Men man vil jo allerhelst føle sig så gravid som muligt og som du skriver så hører man så meget om dem der har kvalme.

Held og lykke med det hele og tillykke med graviditeten.

Anmeld

23. november 2012

Camilla30

Du er heldig! Nyd det for pokker Min kvalme startede i uge 6-7 og det er også deromkring de fleste oplever at symptomerne tager fat, hvis de ikke allerede er kommet. Jeg kastede op mange gange hver dag fra uge 7 til uge 28 og det er virkelig hårdt, så håber for dig du er en af de heldige der slipper helt, men som andre også har skrevet kan det (desværre) nå at komme endnu. Hilsner fra Camilla. 

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

Tak allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.