uhh jeg glæder mig totalt, jo selvfølgelig kan jeg godt blive lidt ked når jeg tænker på det, men jeg glæder mig til at få voksen tid igen og komme ud og se andre mennesker. Hende der skal passe dem er også bare rigtig sød, og ungerne kan godt li hende selv om det mest er mor der kan bruges. De starter her den 1 april og planen er så at jeg starter 1 maj, enten på fast job hvis jeg finder det, eller også som vikar. Det med at blive sidet på, det er jeg nu ikke så bange for, for vi har jo Freja som lige er blevet 2, og hun har nogle gange fået sig sat på dem uden at jeg har opdaget det, og så sidder hun ellers og snakker med dem og viser dem legetøj, de sys det er helt fint og griner og piller ved hende og legetøjet, så det er kun fordi jeg flytter hende at hun kommer væk, det er de da ikke gået i stykker over, og nu er de jo næsten vant til det, så de overlever nok også at der er et andet barn der kommer til det, fingrene kan jo også lige så nemt komme i klemme her hjemme, og er der noget alvorligt, så ringer DPeren jo efter mig. Så alt i alt så glæder jeg mig, og trøster mig ved at ha fået at vide at små børn omkring de 8 måneder har nemmere ved at vænne sig til alt det ny, og at være væk fra mor.
Knus Louise
Anmeld