Hej Sille,
Jeg er SÅ klar på at aflevere Simon i vs. Han skal starte 1. april, og jeg glæder mig så meget. Vi var derhenne igår og tale med gok'kerne, se stuen hvor vores lille dreng skal gå, se det skab han skal ha', deres seddel-system, tale om rugbrødsmadder, indkøring, sommerferie, regntøj og ekstratøj, og nu glæder jeg mig bare endnu mere... Jeg har efterhånden lidt svært ved at stimulere ham herhjemme - og mig selv ikke mindst. Uhhh, det bliver bare så godt for os begge...eller alle tre (tror Christian får en gladere kæreste). Men vi lagde da mærke til at de andre børn var "store" - men hva', inden vi får set os om er Simon lige så stor (ikke at det er noget vi ser frem til, men sådan er det vel bare). Med hensyn til at blive sat på, så har Simon prøvet det - hans fætter på 2 år satte sig på maven af ham en dag hos farfar hvor alle "de voksne" sad og skovlede mad i munden, og ungerne så tubbierne (troede vi)...hehe...Simon sagde intet til det, han lignede bare en der undrede sig...
Og Sille - der ER sgu nok nogen der sætter sig på hende, eller hendes små fine fingre kommer i klemme...men så har hun prøvet det også... og hun får sikkert også buler i panden osv...jeg skriver ikke dette for at gøre dig mere ked, men sådan er det jo med børn. Vi havde klippekort til skadestuen da jeg var barn (kom der rimelig regelmæssigt), men jeg lever stadig, og har vist ikke taget megen skade ;) Det er vigtigt at vi ikke pakker ungerne ind i vat. Stol på at der er nogen der holder godt øje med hende. De har jo prøvet det før.. Og Freja bliver med sikkerhed rigtig glad for at komme ud blandt andre børn...
Nå, det blev langt. Håber ikke at jeg bare har gjort dig mere ked, for det var bestemt ikke meningen. Håber du kan finde alt det positive ved at hun snart skal afsted... :)
Lise
Anmeld