Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: Sådan!!!! godt gået rigtig fin sløjfe
Sådan!!!! godt gået rigtig fin sløjfe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Jeg var igår på fondant kursus med en veninde hos specialkøbmanden i Aarhus - Iiiiih altså, hvor var det sjovt Men kan godt se, det blir skisme da en dyr hobby hvis man skal ha alle de ting.. og man vil jo helst gerne ha det hele! Nå, men jeg vil rigtig gerne vise jer hvad jeg fik lavet Tog lidt juletema.. det er egentlig bare en chokoladekage smurt op med appelsin-smørcreme.. Den smager himmelsk! Seeeeee
Jeg var igår på fondant kursus med en veninde hos specialkøbmanden i Aarhus - Iiiiih altså, hvor var det sjovt Men kan godt se, det blir skisme da en dyr hobby hvis man skal ha alle de ting.. og man vil jo helst gerne ha det hele!
Nå, men jeg vil rigtig gerne vise jer hvad jeg fik lavet Tog lidt juletema.. det er egentlig bare en chokoladekage smurt op med appelsin-smørcreme.. Den smager himmelsk!
Seeeeee
Det var da en rigtig sød julekage og man kan ikke se det er din første
LevisMor skriver: Det var da en rigtig sød julekage og man kan ikke se det er din første
Den er virkelig flot
Bliver helt lækkersulten nu
Monica
HeidiØ skriver: Taaaaak søde Dot! Var ik helt tilfreds med sløjfen, meeeen nu vat det jo osse første gang det er virkelig sjovt!
Taaaaak søde Dot! Var ik helt tilfreds med sløjfen, meeeen nu vat det jo osse første gang det er virkelig sjovt!
Det er nemlig rigtigt sjovt.... Savner det også, men sådan er det nogen gange, dér bestemmer man ikke selv
Lige nu har jeg det også sjovt
Sophie skal holde skovturs-fødselsdag i morgen for pigerne i klassen, så jeg har skubbet alle møbler ud til siden i stuen, dækket alt (næsten alt) med sort stof, også har jeg sat 14 spande med gran ind, så det er lidt som at komme i skoven
Hvad man da ikke gør for de kære unger, hi hi, glæder mig til at se hende i hovedet i morgen tidlig
Hvor er den virkelig flot
Monica P skriver: Den er virkelig flot Bliver helt lækkersulten nu Monica
Tak Den er altså osse rigtig lækker. Der er mere, så kom du bare til et stykke
Dot D skriver: Det er nemlig rigtigt sjovt.... Savner det også, men sådan er det nogen gange, dér bestemmer man ikke selv Lige nu har jeg det også sjovt Sophie skal holde skovturs-fødselsdag i morgen for pigerne i klassen, så jeg har skubbet alle møbler ud til siden i stuen, dækket alt (næsten alt) med sort stof, også har jeg sat 14 spande med gran ind, så det er lidt som at komme i skoven Hvad man da ikke gør for de kære unger, hi hi, glæder mig til at se hende i hovedet i morgen tidlig
Ja, det er bare rigtig øv
Eeeej hvor hyggeligt. Hvordan reagerede hun? Ja, man gør sku alt for de unger
andjeo skriver: Hvor er den virkelig flot
Tusind tak!
HeidiØ skriver: Ja, det er bare rigtig øv Eeeej hvor hyggeligt. Hvordan reagerede hun? Ja, man gør sku alt for de unger
Hun blev rigtigt glad, og Sophus stod med åben mund i flere sekunder i morges, da han så det, hi hi..
Alle pigerne er taget hjem pånær en enkelt, der skal sove her, så her er rimeligt roligt igen Deeeeejligt, der er godt nok knald på sådan en dag...
Lægger billeder ind senere, så kan du da lige kigge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128