Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var igår på fondant kursus med en veninde hos specialkøbmanden i Aarhus - Iiiiih altså, hvor var det sjovt Men kan godt se, det blir skisme da en dyr hobby hvis man skal ha alle de ting.. og man vil jo helst gerne ha det hele!
Nå, men jeg vil rigtig gerne vise jer hvad jeg fik lavet Tog lidt juletema.. det er egentlig bare en chokoladekage smurt op med appelsin-smørcreme.. Den smager himmelsk!
Seeeeee
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den blevet flot, super godt gået Heidi.
HeidiØ skriver: Jeg var igår på fondant kursus med en veninde hos specialkøbmanden i Aarhus - Iiiiih altså, hvor var det sjovt Men kan godt se, det blir skisme da en dyr hobby hvis man skal ha alle de ting.. og man vil jo helst gerne ha det hele! Nå, men jeg vil rigtig gerne vise jer hvad jeg fik lavet Tog lidt juletema.. det er egentlig bare en chokoladekage smurt op med appelsin-smørcreme.. Den smager himmelsk! Seeeeee
hold da op, du er da noget af et naturtalent
Mette. skriver: Hvor er den blevet flot, super godt gået Heidi.
Tak søde Mette
Månsson skriver: Hvor er du sej ven.. hvordan laver man så fin en sløjfe
Hvor er du sej ven.. hvordan laver man så fin en sløjfe
Det er der et bestemt redskab til at lave - og folde folde folde, så er der sløjfe .. og tak!
FrkZier skriver: hold da op, du er da noget af et naturtalent
Årh tak søde, det var sødt sagt
hvor er den finn
jydeinden skriver: hvor er den finn
Taaaaaak
HeidiØ skriver: S Det er der et bestemt redskab til at lave - og folde folde folde, så er der sløjfe .. og tak!
S
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128