Min allerførste fondant kage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.492 visninger
34 svar
0 synes godt om
22. november 2012

HeidiØ

Jeg var igår på fondant kursus med en veninde hos specialkøbmanden i Aarhus - Iiiiih altså, hvor var det sjovt Men kan godt se, det blir skisme da en dyr hobby hvis man skal ha alle de ting.. og man vil jo helst gerne ha det hele!

Nå, men jeg vil rigtig gerne vise jer hvad jeg fik lavet Tog lidt juletema.. det er egentlig bare en chokoladekage smurt op med appelsin-smørcreme.. Den smager himmelsk!

Seeeeee

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Mette.

Hvor er den blevet flot, super godt gået Heidi.

Anmeld

22. november 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Jeg var igår på fondant kursus med en veninde hos specialkøbmanden i Aarhus - Iiiiih altså, hvor var det sjovt Men kan godt se, det blir skisme da en dyr hobby hvis man skal ha alle de ting.. og man vil jo helst gerne ha det hele!

Nå, men jeg vil rigtig gerne vise jer hvad jeg fik lavet Tog lidt juletema.. det er egentlig bare en chokoladekage smurt op med appelsin-smørcreme.. Den smager himmelsk!

Seeeeee

Hvor er du sej ven.. hvordan laver man så fin en sløjfe

Anmeld

22. november 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Seeeeee

hold da op, du er da noget af et naturtalent

Anmeld

22. november 2012

HeidiØ

Mette. skriver:

Hvor er den blevet flot, super godt gået Heidi.

Tak søde Mette

Anmeld

22. november 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Hvor er du sej ven.. hvordan laver man så fin en sløjfe

Det er der et bestemt redskab til at lave - og folde folde folde, så er der sløjfe .. og tak!

Anmeld

22. november 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

hold da op, du er da noget af et naturtalent

Årh tak søde, det var sødt sagt

Anmeld

22. november 2012

jydeinden

HeidiØ skriver:

Seeeeee

hvor er den finn

Anmeld

22. november 2012

HeidiØ

jydeinden skriver:

hvor er den finn

Taaaaaak

Anmeld

22. november 2012

L&V

HeidiØ skriver:

S

Det er der et bestemt redskab til at lave - og folde folde folde, så er der sløjfe .. og tak!

Sejt.. Ser dælme godt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.