Ondt i lænden ... :( hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. november 2012

Nille-pigen

som overskriften siger så har jeg ondt i lænden tæt på rygsøjlen... det er en slags prikkende smerte og den er ikke konstant.... 

jeg er nu 5+2 og det føles hverken som noget jeg oplevede da jeg aborterede eller som da jeg var gravid med Thor... 

ved ikke hvad jeg skal stille op... er der nogen af jer som har prøvet det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Nille-pigen

er der ingen som har prøvet det?

Anmeld

22. november 2012

L&V

Nille-pigen skriver:

som overskriften siger så har jeg ondt i lænden tæt på rygsøjlen... det er en slags prikkende smerte og den er ikke konstant.... 

jeg er nu 5+2 og det føles hverken som noget jeg oplevede da jeg aborterede eller som da jeg var gravid med Thor... 

Det lyder nu meget normalt. Tror bare du skal hvile dig også lade være med at bekymre dig så går det over igen

Anmeld

22. november 2012

FrkZier

Nille-pigen skriver:

tror nu ikke du skal bekrymre dig om hvorvidt det er spiren der er noget galt med, så havde smerten ikke siddet i lænden - synes bare du skal slappe af, så går det nok over

Anmeld

22. november 2012

Ayasmor

Det er ikke lige noget jeg selv har prøvet, men TILLYKKE med den lille Havde slet ikke set at du er gravid igen

Anmeld

22. november 2012

Nille-pigen

Månsson skriver:

Det lyder nu meget normalt. Tror bare du skal hvile dig også lade være med at bekymre dig så går det over igen

tak for svar ... tror jeg så jeg vil gøre... blev bare lidt bekymret da det jo ikke er som noget jeg har prøvet før... 

Anmeld

22. november 2012

Nille-pigen

FrkZier skriver:

tror nu ikke du skal bekrymre dig om hvorvidt det er spiren der er noget galt med, så havde smerten ikke siddet i lænden - synes bare du skal slappe af, så går det nok over

tak ... synes også jeg trænger til at kunne slappe af... 

Anmeld

22. november 2012

Nille-pigen

Ayasmor skriver:

Det er ikke lige noget jeg selv har prøvet, men TILLYKKE med den lille Havde slet ikke set at du er gravid igen

tak ven jo men fandt jo også først lige ud af det for små to dage siden så det er jo meget nyt...  

Anmeld

22. november 2012

Ayasmor

Nille-pigen skriver:

tak ven jo men fandt jo også først lige ud af det for små to dage siden så det er jo meget nyt...  

Jamen så er et stort tillykke da bestemt også på sin plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.