Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mam!
MAM flasker
Giraffen skriver: her brugte vi Avent flasker og MAM-tutter fordelen ved MAM tutter (ved vores datter) var at hun bedre ku få teknikken til at køre da de er fladere ulempen er at de stopper, så man lige skal hive tutten ud engang imellem så der kommer luft igennem tilgengæld synes jeg MAM tutterne har en god overgang fra 1-3 i størrelse så vi hele tiden har ku følge med - der er der nogle fra mødregruppen der bruger avent-tutter der synes springet mellem de forskellige er for stort jeg synes også tit at babyer sutter lidt underligt på avent-tutterne, men det er nok bare fordi jeg er vandt til de fladere tutter men ja MAM flaskerne var vi ret trætte af - især dem med antikolik i, de var slet ikke tætte så købte vi en bunke avent-flasker brugt + sterilisator, men holdte fast i MAM tutterne
her brugte vi Avent flasker og MAM-tutter
fordelen ved MAM tutter (ved vores datter) var at hun bedre ku få teknikken til at køre da de er fladere
ulempen er at de stopper, så man lige skal hive tutten ud engang imellem så der kommer luft igennem
tilgengæld synes jeg MAM tutterne har en god overgang fra 1-3 i størrelse så vi hele tiden har ku følge med - der er der nogle fra mødregruppen der bruger avent-tutter der synes springet mellem de forskellige er for stort
jeg synes også tit at babyer sutter lidt underligt på avent-tutterne, men det er nok bare fordi jeg er vandt til de fladere tutter
men ja MAM flaskerne var vi ret trætte af - især dem med antikolik i, de var slet ikke tætte så købte vi en bunke avent-flasker brugt + sterilisator, men holdte fast i MAM tutterne
samme her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128